1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

samsung x460 soittareiden tilaaminen wapilla..

Keskustelu osiossa 'Samsung', aloittaja Guest, 7/12/05.

1. Guest Vieras

niin miten pääsee tilaamaan soittareita wapilla.siis pääsen palveluntarjoajan sivulle ja painan tilaa ja tulee "kiitos tilauksestasi" mutta mistä se "ladataan"?
    kun en saa tilaamaani soittareita näkyviin soittareiden listalle..

2. samumanu Vieras

Mistäköhän oon tilannu? Ei selvinny mut en tiiä onko sil ees vaikutusta. Monasti noissa tulee ton tilauksen jälkeen puhelimeen palveluviesti jossa on linkki tilattuun tiedostoon ja sitä "klikkaamalla" se lataa tiedoston.

3. Guest Vieras

juu oon painanut sitä"lataa" missä on sellainen linkki ja oon myös tallentanut sen mutta mistä sen pitäis löytyä normaalien soittareiden listaltas?ei sieltä ainakaan!

4. Spaceman

Tykkäykset:
    0
    En nyt varmaksi muista miten tässä mallissa on mutta yleensä sielä on oma kansionsa noille ladatuille soittoäänille.

5. Guest Vieras

ei sieltä kyllä löytynyt..

6. kerrunch

Tykkäykset:
    0
    X480:ssä on ainakin "Viihdykettä"-kansiossa äänet-kansio, josta löytyvät kaikki ladatut soittoäänet. Soittoäänien pitäisi kyllä näkyä myös, jos napautat soittoäänilistan näkyviin i-näppäimen oikealla puolella olevaa nuottikuvaa.

Jos ei näy, niin sitten ei varmaankaan ole lainkaan tallentunut. Oletko varma, ettet vain "kuunnellut" soittoääntä wap-yhteydessä ja jäänyt siinä yhteydessä vielä tallentamatta tuo soittoääni?

Oletukseni on, että 450/460/480 valikot olisivat kutakuinkin samanlaiset. En kuitenkaan ole tästä varma.

7. Guest Vieras

kyllä ne valikot on varmaan samanlaiset mutta tota "viihdykettä" kansiota en löydä missä kansiossa se on?mulla on vaan huvit

Jaa tämä viestiketju