1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

SAMSUNG WAVE 723?

Keskustelu osiossa 'Samsung', aloittaja leppu7, 23/3/11.

1. leppu7

Tykkäykset:
    0
    Onko kellään kokemuksia kyseisestä puhelimesta? Tällä hetkellä olisi aika hyvä tarjous Mustassa Pörssissä 159e. Olisi mukavaa jos joku kertoisi hieman puhelimen plussia ja miinuksia, koska tuotetietoja selatessani puhelimesta näyttäisi löytyvän kaikki oleellinen mitä älypuhelimelta voi vaatia ja halpaan hintaan! Puhelimen käyttiksenä oleva bada hieman mietityttää onko verrattavissa esim. android käyttöjärjestelmään? Jos joku ystävällinen viitsisi vastata edes joihinkin kysymyksiini :)

2. jarkkis80

Tykkäykset:
    0
    mie ostin

oon nyt käyttän tovin ja vähä ristiriitaset fiilikset
    mun kriteerit oli
    wlan
    kamera automaattisella tarkennuksella

3,5plugi joka ei toimi puhelun aikana omilla kuulokkeilla. eli jos pitää vastata puheluun musiikinkuuntelun aikana, pitää kuulokejohto ottaa irti mikä suututtaa ihan mahottomast. Piti viel vissii ennen vastaamista irrottaa, muuten ei kuule mistää mitää. tästä siis pitkä miinus

Pari kertaa on joutun sammuttaa kun on yrittän soittaaa ni ilmottaa että vain hätä puhelut vaikka on kuuluvuuksia olevinaa. oon ollu jopa päivän tavoittamattomissa kun en oo huomannu. toinen pitkä miinus. en tiedä auttoiko päivitys. aika näyttää..

käyttis vastaa kyllä hyvin mun tarpeita mutta en minä mitään pelailekkaa. navigaattoria en oo testannu koska vaatii lisenssin ostamisen että pääsee ohjeita testaamaa mutta paikannus toimii ja kartalla sijainnnin näyttä.

Toi kuulokejuttu on niin iso miinus että nyt jäisi ostamatta mutta odottelen vastausta samsungilta asiaan.

Jaa tämä viestiketju