1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Samsung vs muut merkit -kiistelyä (viestejä siirretty muista viestiketjuista)

Keskustelu osiossa 'Samsung', aloittaja cinse, 28/5/14.

1. cinse

cinse Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    4550
    Puhelinmalli:
    onhan noita
    Kyllä se tohon 300e haitariin on paras puhelin android saralla mitä vaan voi saada. Hakkaa nuo samanhintaiset samsungit ihan 100-0..

erh4be and Stupidio like this.
  2. jaripi Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    209
    Puhelinmalli:
    Lumia 920 & 1520
    Mut kun Nexus 5 on LG:n puhelin, ja ne ei nappaa ... eikä 40h akun kesto - kaikki Lumiatkin voittaa sen :p

3. Stupidio

Stupidio Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    1843
    Puhelinmalli:
    iPhone 6s Plus 128GT Silver
    Jep! Nexus 5:sta vaan kehiin.

Saanko kysyy miks haluat juuri samsungin kun muilta valmistajilta saat moninkertaisesti paremman puhelimen samaan hintaan?

erh4be and pume like this.
  4. b1mpo

b1mpo Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    992
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy Note 4
    Ja väite pitää millä tavalla paikkaansa?

5. projector

projector Ole sinä tavis hiljaa, mää oon VIP

Tykkäykset:
    1865
    Puhelinmalli:
    Usein vaihtuva malli
    Itse voin tuon vahvistaa, ihan omalla kokemuksella :)

6. b1mpo

b1mpo Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    992
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy Note 4
    Siis samaan rahaan, jos ei nyt puhuta kiinan ihmeistä.

7. b1mpo

b1mpo Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    992
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy Note 4
    S4 mini tai s3 4g on tuossa hintahaarukassa aika kilpailukykyisiä.

8. cinse

cinse Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    4550
    Puhelinmalli:
    onhan noita
    Nexuksen kanssa ei kyllä kilpaile mun mielestä oikeen millään tasolla

9. b1mpo

b1mpo Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    992
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy Note 4
    Akkukesto, muistikorttipaikka, vaihdettava akku.. Kaveri tahtoi samsungin ja amoledin, saahan sitä nexustakin suositella. Perustelut vaan on huikeet noin ammattimaisilta puhelinfriikeiltä. Käyttökokemusketjuja kannattaa käydä vilkuileen niin saa kuvaa. Xcoveria en todellakaan suosittele. S4 mini black editition saunalahdelta 250€. Nätti ja järkevä puhelin.

10. Stupidio

Stupidio Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    1843
    Puhelinmalli:
    iPhone 6s Plus 128GT Silver
    One thread raped.. Again..Kyllä nexus toimii tossa hintaluokassa. Vaihdettavalla akulla ei tee oikeestaan mitään, koska ei niitä tartte vaihella joka vuosi. Ja kuinkakohan monella on edes muistikortti jos sisäistä muistia on 16gt. Ei ole montaa. :)

Oma mielipiteeni on siis Nexus 5!

11. cinse

cinse Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    4550
    Puhelinmalli:
    onhan noita
    On mun mielestä aika hyvä perusteli ettei ne kilpaile keskenään oikeastaan millään tasolla. Nexuksen näyttöhän on full hd, eikä kirkkaudeltaan tai värintoistoltaan häviä kyllä juurikaan noille, tai sitten mulla on silmissä vikaa. Kyllä olen omistanut s3:n 2v sitten ja s4:n isoveikan. Mä en myöskään ymmärrä vaihdettavaa akkua, jos on tosi hc: käyttöö että sitä pitää lennossa vaihtaa, eikö oo sama kantaa akulla toimiva laturi messissä? Muistikorttipaikkaa en ole ymmärtänyt enään pariin vuoteen, mutta sekin on mun henk.koht mielipide. Varsinkin kun näissä ei mitään full hd 4k kameroita taida olla. Kaikki muu on pilvessä ja softat mahtuu varmaan siihen 16gigaankin. Eikä ole sitä samsungin bloatwaree, puhelimien suorituskyky eroaa kun yö ja päivä, nexus päivittyy nopeasti. En edes viitsi enempää kirjoittaa. Se että samsung oli ensimäisiä androidpuhelimia, ei siitä nykyaikana tee parasta. Varsinkaan tässä "halpis" hintaluokassa. Sitä tässä yrittää kertoa ihmisille.

Ps: ei ne sunkaan perustelut mitään huikeat ole..

erh4be, apek and Stupidio like this.
  12. b1mpo

b1mpo Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    992
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy Note 4
    Aina kun lisää sen 50€ niin saa tottakai paremnan puhelimen. En ole väittänyt huonoksi nexusta, olenko?

13. cinse

cinse Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    4550
    Puhelinmalli:
    onhan noita
    Ei se kyllä ihan noinkaan mene.

14. b1mpo

b1mpo Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    992
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy Note 4
    No onhan se niin. S4 mini-> nexus 5->G2-> S4...

15. b1mpo

b1mpo Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    992
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy Note 4
    Tilanne tietysti vaikeutuu kun pitää olla tietty ominaisuus tai merkki.. Ei välttämättä löydy yhtä ainoata oikeaa, kuten täältä saa lukea näiden eräiden puhelimien vaihtamisista.. Tai ehkä sillä haetaan sitä uskottavuutta tällä foralla?

16. b1mpo

b1mpo Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    992
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy Note 4
    Ei se samsungista parempaa tai huonompaa tee jos joku sellaisen haluaa, eiköstä? Ehkä siinä on ne ominaisuudet joista tykkää tai sitten merkki, mene ja tiedä. Ihan sama ku meet kauppaan ostamaan uutta tiettyä autoa ja sulle halutaan myydä toista väkisin, vaikka se maksaa enemmän, siitä puuttuu itselle tärkeitä ominaisuuksia etc..

17. cinse

cinse Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    4550
    Puhelinmalli:
    onhan noita
    En kyllä näe että s4 on parempi kun g2. Toi on kyl niin hassua että koskaan ei sais pahaa sanaa sanoa samsungista, se merkki vaan ikävä kyllä pilaa itseänsä nykyään. Ja jos yrittää esittää parempia vaihtoehtoja samaan rahaan niin en ymmärrä miksei. En tässä tapauksessa näe järkeä mitään minejä ostella, tietty jos pienemmän näytön tahtoo. Onhan myös g2 mini, varteenotettava vaihtoehto myös.

Ja itse vaihdan puhelimia että tiedän mistä puhun, omanlaisensa harrastus. Ei ne kaikki tyhjänpäiväiset testit kaikkea kerro.

Viimeksi muokattu: 29/5/14
    Stupidio tykkää tästä.
  18. b1mpo

b1mpo Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    992
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy Note 4
    Parempia vaihtoehtoja kenelle, sinulleko? Jos xcoverin ja iphonen näytön koko riittää, niin miksi haluat kaupata suurempaa? Samoin jos haluaa amoledin ja kauppaat lcd:tä. Ja jos ei halua lg:tä niin edelleen miksi? Nimenomaan täällä on puhelinfanaatikkoja, jotka haluaa päteä tietämyksellään ja niitä ketkä haluaa auttaa ja olla rehellisiä. Yhtälailla voin tähän haukkua lg:tä, kuten sinä tai muut samsungia. Mitä hyötyä siitä olisi? Jollekin samsung on sopivin, toisille nokia tai joku muu. Toi haukkuminen on vain turhaa selvästi toimivien mallien suhteen. Jokaisella merkillä on ongelmansa ja silti niistä löytyy jokaiselle jokin vaihtoehto/kompromissi.

19. cinse

cinse Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    4550
    Puhelinmalli:
    onhan noita
    Koska en ymmärrä miksi sen pitää olla samsung, nimenomaan se ja tämä. Mulle on ihan yhdentekevää mikä merkki se on jos se toimii. Tälläkin hetkellä omistan kolmea eri merkkiä. Mun mielestä yritän olla rehellinen kertomalla oma mielipiteeni puhelinten toiminnasta ja niiden hintalaatusuhteesta, enkä vaan suppeasti käske ostaa yhden merkin yhtä mallia jos siitä on parempaakin saatavilla. Jos kysyttäisiin isonäyttöistä puhelinta, suosittelisin notea. S4 mini on kyllä aika laginen kapistus, eikä se s3:kaan mitenkään sulava ole. Siihen nyt 4g versioon on 4.4.2 päivitys, tulossa vai onko jo. Mutta 4.4.3 saati 4.5 tuskin tulee kumpaankaan, köykästä rautaa. Ja myös yritin kysyä miksi amoled ja kertoa oman mielipiteeni, mutta sekin on ilmeisesti väärin koska samsung <3 jännä että kerrot etten perustele mitä suosittelen, aika kattavasti perustelin. Mutta missä on sun perustelut, missä se s4 mini tai s3 hakkaa n5:Den, tai g2 minin. Kamera ?

Ja onhan ne parempia, tehokkaampi rauta, tarkempi näyttö, puhdas käyttis, tulevat päivitykset jne.. kerro mulle joku sampan bloatwaresofta mitä käytät ? Ja kyllä multa löytyy samppaa kotoa, esim telkkari ja yksi läppäri. Ovat omissa kategorioissaan hyviä vehkeitä, en ole merkkiuskollinen.

20. apek

apek VIP

Tykkäykset:
    1055
    Puhelinmalli:
    Nexus 6P
    Kauhea tappeluhan tästä taas syntyy, mutta menkööt :D

Itsekkin haluaisin kuulla miksi sen pitää olla Samsung ja miksi sen pitää olla amoled? Muillakin merkeillä on erittäin kilpailukykyisiä malleja ja nykyaikaiset lcd:t eivät paljoa amoledista taakse jää.

Ja kyllä, olen itse käyttänyt Samsungin luureja joku 7 vuotta, mutta en minä näitä laitteita ylistä. Toisilla valmistajilla on parempia ja edullisimpia tarjolla.

Psaikke, erh4be and cinse like this.
Tagit:

Jaa tämä viestiketju