1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Samsung Vawe akun kuumeneminen

Keskustelu osiossa 'Samsung', aloittaja akniemi, 5/11/10.

1. akniemi

Tykkäykset:
    0
    Onko kellään tullut vastaan Samsung Waven akun kuumeneminen, kun laitteen varaus osoittaa kahta palkkia. Kone tulee niin kuumaksi, ettei viitsi käsissä pidellä ja akku menee nopeasti tyhjäksi.

Eli kun lähtee täydestä latingista, niin kahden ensimmäisen palkin aikana ei kuumene, mutta sitten menee varaus nopeasti loppuun ja akku kuumenee ja kone on ikävä pitää kädessä.

Muuten ihan kiva laite.

2. Hammaskejju

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Saunalahti
    Kyllä olen huomannut, että se joskus käy todella kuumana. Mutta en usko sen johtuvan varaustasosta, vaan ennemminkin ihan vain siitä, että siitä otetaan paljon virtaa ja se kuumenee.
    Olen itse vähän epäillyt, että softa ei ole ihan viimeisessä timmissään. Laite kuumenee ja akku loppuu hyvinkin nopeassa ajassa, vaikka mitään sovelluksia ei olisi käynnissä. Toisinaan taas samassa tilassa akku kestää hyvinkin pitkään.

3. marse

Tykkäykset:
    13
    Puhelinmalli:
    Samsung Wave GT-8500
    Noita sähköposteja ku säätelee ni saa ihmee äkkiä hupenee aku jos jää joku päälle, 6h ei oo ees paha täydestä akusta. Mobiilitukiasemana saa myös nopeesti aku finaalii ja lämmittää kyllä myös puhelinta, mutta noin muuten en ole huomannut akun varauksen ja lämmön välillä mitään yhteyttä, käytön ja lämmöntasolla tosin kyllä.

Jaa tämä viestiketju