1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Samsung vastaan Nokia

Keskustelu osiossa 'Samsung', aloittaja N:K, 2/2/04.

1. N:K

Tykkäykset:
    0
    Olisko jollain omakohtaisia kokemuksia siitä, minkälainen Samsung(esim.
    SGH-E700) on verrattuna nokian puhelimiin(yleisesti toimiiko samalla tavalla)?

2. jeesh Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Jos kysyt käyttiksen helppoutta niin molemmat on helppoja käyttää. Mutta niinkuin moni asia on, kaikki on mielipideasioita, kannattaa mennä kauppaan ja kokeilla ihan itse, jollekin esim SE:n käyttis on murhaa kun taas joku käyttää sitä tuosta vain. Mutta noin periaatteessa sampan käyttikset on helppoja ja nopeita oppia.

3. Bizarre

Bizarre

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Moto X (2014)
    Samsungin käyttäminen ei ole sen monimutkaisempaa kuin Nokiankaan, ainakaan minun mielestäni. Kun ottaa Samsungin puhelimen käteen niin tuntee, että puhelin on laatu työtä, ei nitise eikä natise.

4. Lari89

Tykkäykset:
    1
    Silloi kun vaihdoin Nokiasta Samsungiin oli tietenkin aluksi vähän vaikea tottua valikkosysteemiin. Mutta kyllä sen äkkiä oppi. Samsungissa parempaa on ainakin se, ettei ainakaan mulla ole ilmennyt vielä mitään ongelmia. Toisin kuin Nokialla näyttö piti huoltaa melkein heti, jonkun vian takia.

5. saeaetaejae

saeaetaejae Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Kai joku täällä on testaillut Samppoja. :p IMO S.:t ovat helppoja ja mukavia käyttää - ainakin E700. Aluksi en vain tajunnut, että sivuilta löytyy muita valikoita.

6. Omenanraato

Omenanraato Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    788
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    itellä oli eka samppa s300m (tai no mutsin t100 oli aikasemmin) ja siinä oli valikkojen rakenne oikeastaan saman tyylinen kuin nokioissa. e700:ssa valikko vieriteltiin "vaakatasossa" jolloin kätevästi näki ala valikot samalla ja tämä on paras valikko ratkaisu jota tiedän

Jaa tämä viestiketju