1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Samsung v2003 uutuudet...

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja Rooivalk, 7/10/02.

1. Rooivalk

Tykkäykset:
    17
  2. Sunny boy

Tykkäykset:
    0
    Noihan on suurinpiirtein identtisiä.Samannäköisiä, (melkein)kaikissa on 65k näyttö ja 16 tai 40 ääniset soittoäänet. Taitaa Samsung panostaa aika paljon tuohon "läppämalliin". Mutta voisi niiden ulkonäössä mielestäni olla enemmänkin eroa. Mutta suhteellisen hyviä luureja kaikki. Onkohan hinnoissa paljon eroa, noista nimittäin on aika vaikea valita minkä ostais kun nuo ovat ominaisuuksiltaan aika samanlaisia.

3. Rooivalk

Tykkäykset:
    17
    Joo, Samsu tuntuu panostavan värinäyttöön ja läppämalleihin. Pakko myöntää, että ihan hyvä tuo läppä-zydeemi on. Ei tule taskupuheluita ja koneen kallein ja herkin osa, eli tuo värinäyttö on suojassa kun läppä on kiinni.

Mulle lähtee ostoon tuo V-200 jos vaan hinta ja speksit ovat sopivat...ehkä... :)

4. Sunny boy

Tykkäykset:
    0
    Olisikohan ihan mahdotonta saada noihin sisäistä antennia. Ihme ettei sitä missään vielä ole, kun samsungilla tuntuu noita läppäpuhelimia riittävän.

5. kellotin Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Kyllä ihan kivalta näyttää. Mutta miksi tehdä suht saman näköisiä puhelimia. Itse en henk. koht. pidä tuollaisista "läppä" puhelimista. Mutta onahn tuollanen ihan kätevä.

6. e-mil

Tykkäykset:
    0
    Kyllä minulle läppäluurikin kelpaisi, mutta eivät sitten viitsi sitä antennia piilottaa. Minä kun vierastan tuommoista uloketta, ja sen takia eivät nuo samsungit nappaa.
    Muuten vaikuttavat erittäin päteviltä.

7. nhk_ Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Hmm... Olenkohan minä tulossa jotenkin pervoksi noiden läppäpuhelinten kanssa, kun nämäkin näyttivät jotenkin ... loistavilta! =)

Tiedä sitten milloin tuollaisia tulee rivissä tänne Suomennotkoon, vai tuleeko ollenkaan..

8. Thelmi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Hienoja, joskin aika identtisiä toistensa kanssa ulkonäöltään, mutta ketä se nyt haittaa? kelpaa mulle kyllä moni noista tulevista Samsungin ihmeluureista.

9. Jupex Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    17
    Puhelinmalli:
    Joku nokia
    Juu nokian luurit on vähän vanhahtavia kun vertaa niitä Samsungin tuotteisiin. Eikä niistä synny heti sellaista minä tahdon fiilistä. Harmi vaan että sampan luurit. maksaa aivan liikaa mun budjetille.

10. bull Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Enpä tiedä onko vanhahtavia, ehkä 3XXX mallit mut esim7210...

Mitä samsungeihin tulee niin ihan jees mut miks kaikki on toistensa kopioita... Mutta kyllä tollaisen 200:n vois vaik ottaa, hyvä idea toi kääntyvä kamera! :eek:)

11. yellow Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Mielestani Nokian uusimmat ovat kaukana vanhastavista. Samsungin puhelimet ovat hyvin teknisen nakoisin eli tavallaan kylla cooleja, mutta oma nakemykseni on, etta Nokian ja Siemensin puhelimet ovat muotoilultaan Samsungia edella. Teknisestihan Samsung on aina ollut aivan karjessa.
    Hienoa vehkeita, mutta lappa ja antenni syovat markkinoita Euroopassa.

12. Aero

Tykkäykset:
    0
    Joo, mäkin oon varmaan tulossa pervoksi näiden kanssa, siis loistavan näköisiä!! Ja mitä antenniin tulee niin niihin saa miniantennin, lisään linkin josta voi ostaa sellaisen kunhan taas törmäilen siihen weppikauppaan. T300 tai V200 ovat tosi makeita! läppäluurit ja samppa rlz (taas kerran =)))

13. Jace

Jace Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    N95, iPhone 5, V3, 7610, 8850...
    Onhan ne makeita, mutta oletko koskaan käyttänyt oikeasti wokkipannua?
    Wokki vs. nokia, nokia käyttömukavuutta ja selkeyttä ennen kaikkea.

14. Aero

Tykkäykset:
    0
    Um.. en oikeen ymmärtänyt tuota sun vertausta... voisitko selventää =). Ja kyllä samppa on hyvin selkeä käyttää, täytyy olla todellinen puupää ellei sitä osaa käyttää. Ja käyttömukavuus testaamissani malleissa on ollut perfecto vrt. nokian mallit. (en siis halua mitenkään moittia nokialaisia)

15. pirulainen

Tykkäykset:
    0
    Todellakin hienoja.. ja henk. koht. diggaan läppäpuhelimia.. :D

Ainoa huono homma on sitten se hinta.. joten Motorolan päätin hankkia.

16. Jace

Jace Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    Siis on käyttömukavuus kuitenkin, wokkipannut häviää nokialle 0-10.
    Varoituksen sana, pelkkä lyhyt testi kaupassa ei ole sama kuin esim 1kk:n perusteella tekemät johtopäätökset, joten ennen sampan ostoa, selaa puhelinta tarkasti! Nimittäin t100 malliin ei ole 2 vuotta vanhoja ilkeitä ominaisuuksia korjattu, joten ei ole mitään sanottua, että olisi näihin uusimpiinkaan.

17. Aero

Tykkäykset:
    0
    Ei olekkaan välttämättä korjattu, mutta ei ne mitään kamalia ole. Ja oon kyllä vähän kauemmin testannut sampan malleja, ja todennut ne hyviksi jopa bugiensa kanssa. En muuten vieläkään älynnyt miten wokkipannu ja kännykkä ovat vertailukelpoiset keskenään =)

18. Jace

Jace Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    Onko tämän näköinen tekstiviesti (kun vielä on täyspitkä) sitten ei kamala:
    |än postitoimip|
    |aikkaamme el|
    |i voitteko nout|
    |aa sen heti ? |

? Hauskaa luettavaa ?

Positiivista on, että sentään ominaisuus, puhelun tullessa kesken tekstarin kirjoitusta viesti deletoituu, on korjattu.

Mutta miten on herätyskellon laita, herättääkö edelleenkään kun puhelin on kiinni?

Wokkipuhelimet, joissa tunnetusti lyhyt valmiusaika olisi kiva pitää matkoilla yöt kiinni, jotta ei tarvitsisi ladata niin usein, mutta entäs kun herätyskello ei herätä ja nukut pommiin?

Ja entäs äänivalinta, joka on aiemmin ainakin toteutettu siten, että jos se on päällä, niin joka kerta kun läpän avaa puhelin pyytää nimeä johon haluat soittaa... erittäin kätevää tosiaankin.

19. Aero

Tykkäykset:
    0
    Howardforumsin jonkun topikin mukaan sekä kuvien mukaan tuo tekstaripropleema on korjattu jo S100:ssa. Samoin S100:ssa se herättää kuulemma kun puhelin on kiinni.

V200:ssa on muuten Java!! =))

20. Jace

Jace Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    Kuulostaa lupaavalta. Tosin onko sitten wokit keksineet tilalle jotain yhtä neroa.. tiedä häntä..

Mutta edelleen, jos saavat hyvän toimivan paketin ilman kamalia ominaisuuksia, suuresti harkitsen sellaista.

Jaa tämä viestiketju