1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Samsung V200+Sonera...MMS-viestit??

Keskustelu osiossa 'Samsung', aloittaja nilikki, 4/9/03.

1. nilikki

nilikki

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    iPhone 6 Plus
    Kuuluu varmaan operaattoripuolelle. Pistin tänne, ku en oo varma, siirtäkää jos tarvii. =)

Niin, mulla on ollu tää Samppa muutaman kuukauden ja pikkuhiljaa alkaa kypsyyn, ku en ite pysty lähettään mms-viestii, siis ottamaani kuvaa, mihinkään. En sähköpostiin enkä toiseen puhelimeen? Kuitenki itse voin vastaanottaa toisesta puhelimesta (siinä myös Sonera) lähetettyjä kuvia.

Kyllä ne on jotain asetuksii Soneran liikkees mulle läettäny, mut ei onnistu ei.
    Jos jollain muulla on samanlaisii ongelmii ja ootte ratkassu ne, Kertokaa.?
    Tääl pohjoses, ku ei kukaan myy tai tiedä mitää Samsungeista, nii eivät muka sit osaa liikkees neuvookkaan.

2. zeel

Tykkäykset:
    0
    palvelu on helpoin ottaa käyttöön Soneran automaattiasetuksella.

eli mene www.sonera.net sivulle
    asiakaspalvelu
    Kaikki asetukset gprs-puhelimeen
    valitse oma puhelimesi Samsung V200

toimi ainakin minulle...
    ja homma on maksuton

3. nilikki

nilikki

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    iPhone 6 Plus
    En tiä...yritin lähettää,mut siel sivuil herjaa, "Puhelimesi ei voi vastaanottaa wap- ja mms-asetuksia tekstiviestinä. Määritä asetukset osoitteesta www.sonera.fi/matkapuhelin/asetukset löytyvien ohjeiden mukaisesti." No tuol ei ainakaa oo V200:sta? Eli mitkä asetukset oot sieltä laittanu.
    SGH- T100 ehkä?
    äääh,emmä taas osaa mitää :)

4. Tixo

Tykkäykset:
    0
    Nämä toimii minulla:

--------------------------------------------------------------------------------

Mene kuvaviestit, sieltä MMS profiili, nimeä sieltä oma profiilisi, yhteyden URL= http:/mms.sonera.net:8002, turvallisuus=suojaamaton, IP osoite= 195.156.25.33, käyttäjänimi= jätä tyhjäksi, salasana= jätä tyhjäksi, APN= wap.sonera.net
    Siinä oikeat asetukset. Sitten tilaat palvelun, että saat aktivoitua tuon systeemin. Tulee tekstiviesti soneralta joka aktivoi sen. Soita vaikka sinne tekniseen tukeen äläkä anna periksi ennenkuin toimii. Itse sain väärää tietoa soneralta moneen kertaan kunnes kokeiltiin niinkauan että ne kuvat rupes liikkumaan.
    Kyllä se siitä.

Jaa tämä viestiketju