1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Samsung USB-kaapeli ohjeet.

Keskustelu osiossa 'Samsung', aloittaja byfly, 29/12/04.

1. byfly

Tykkäykset:
    0
  2. Toelkki

Tykkäykset:
    0
    Lisävinkkejä ylläolevaan hyvään ohjeeseen..

Mulla ei toiminut kuvien ja äänien siirto Easystudion "pikakuvakkeilla", vaan Easystudion filemanagerin kautta. Itselläni x460 +polkumyynnin usb-kaapeli +Easystudion versio 1.0.0.1 wj4. Ja äänethän pitää siirtää "Omat äänet"-kansioon, muuten tulee ilmoitus "unsupported file format" tai jotain..
    Mmf ja midi-ääniä saa esim dc++ ohjelmalla netistä tuhansia. Ja niitä ääniä saa talletettua puhelimeen niin paljon kuin puhelimen muistiin mahtuu.

3. Macc

Tykkäykset:
    0
    Re: Lisävinkkejä ylläolevaan hyvään ohjeeseen..

Onko äänenlaatu ollut hyvä? Itse kun Yamahan ohjelmalla käänsin biisejä mmf-tiedostoiksi, ei laatu päätä huimaa...siis jos ns. truetone kyseessä! MIDIfilet kyllä soi kirkkaasti...

4. Toelkki

Tykkäykset:
    0
    Äänistä..

Sadasta mmf-äänestä ehkäpä 5 on hyviä, mutta midit ovat hyviä. Netistä löytyy jopa hyviä "pimpelipom"-ääniä, jotka hakkavaat Samsungin vakioäänet 100-0. Kun kaikki eivät halua herättää huomiota musasoittareilla... Yhtään hyvää truetonea en ole löytänyt, lähinnä jotain Beavisin ja Buttheadin "That's cool" tokaisuja...

5. malpia

Tykkäykset:
    0
    Tohon ohjeisiin sellainen juttu, että vibralle ja ledeile ei välttämättä tarvi testata joka kanavaa. Psmplayerin valikoista ottaa esille instruments-listan ja tsekkaa sieltä sopivan soittimen, ja valikoi sen perusteella. Esim rummut on (jos mukana) kanavalla 10, sinne voi läväyttää vaikka vibran (tai molemmat) :)
    Ja siellä kuvakkeissa on sellanen huutomerkki, jota napauttamalla saa näkyviin kullakin kanavalla soivan instrumentin alku ja loppukohdan.

6. Samu Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    190
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy S2

Ainakin Mobile Music Polyphonic -ohjelmalla kun kääntää .mp3:a tai .wav:tä .mmf -tiedostoiksi niin soi vallan hienosti luurissa.

7. kaikas

Tykkäykset:
    0

Itsellä sain toimimaan lataamalla juuri tuon version täältä foorumista haulla löytämästäni linkistä ja sitten päivittämällä sen uudempaan. Tuo vanhempi ei osannut hakea kuin kiinteät COM1 ja COM2 portit. Oman kaapelini ollessa usb-mallinen, joka oli ajureilla asennettu COM7:n. Kaapelin ajurit asensin ennen easystudiota.

8. TerLiim

Tykkäykset:
    0
    Kun FileManagerissa katsoo E330:n SMS:a, tulee pitkiin viesteihin vain teksti, että viestiä ei voi näyttää, katso se puhelimesta.

Onko muilla sama homma ja saako tuota mitenkään kierrettyä?

EDIT: Ja miksiköhän tuo uudempi FileManager ei toimi, Samsungkin tyrkyttää juuri sitä sivullaan E330:lle?

9. Hombre

Tykkäykset:
    0
    menee nyt hieman offtopiciksi mutta,Halvathinnat verkko kaupassa maksaa samsungin data kaapeli vain 9,9€,onko kellään tietoa ton toimivuudesta,itse odottelen juuri sitä postista.

10. Draiver Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Laitappas linkkiä tuohon tuotteeseen, en löytänyt halvathinnat.comista mitään Samsungin kaapelia?

11. Hombre

Tykkäykset:
    0
  12. GD90

Tykkäykset:
    0
    Kuuluuko puhelimen sammua, kun datakaapeli (usb) kytketään?

Tilasin usb-kaapelin ja kun kytken sen X460:een, niin puhelimesta lähtee virta. Niinkö sen kuuluukin mennä, eihän muissakaan usb-laitteissa itsessään ole virtaa vaan kaapelia pitkin tietsasta tulevaa. Mutta näinkö muillakin käyttäytyy ko. puhelin-kaapeli-kytkentä?

Olen nyt taistellu pari iltaa homman kaa enkä vielä ole saanu puhelimen tietoja näkyviin easystudioon.

13. mcelukka

Tykkäykset:
    0
    Kaapelisi on rikki! mulla kävi samoin e-700. palautin sen ja tilasin kalliiman niin sitten alkoi toimia... mutta en saa tuossa easystudiossa puhelinta tunnistettua kun ei se tahdo lukea puehlinta... jossain sanottiin että pitäisi laitteissa näkyä joku" samsung modem"????
    olisko tietooo kelläää?

14. Hombre

Tykkäykset:
    0
    nyt tuli halvathinnat.com:ista datakaapeli hintaan 10€ sis.softat ja soittoääneiä ja logoja ja taustakuvia ja ohjelmia.hyvin tuntuu pelaavan,ongelma on toi patch mikä mainitaan(tossa ohjeessa) että,pitäisi purkaa pää kansioon,mulla tulee vaan error että se ei löydä sitä exe tiedostoa

sit vielä sellanen että,millä ohjelmalla voi siirtää pelejä kun easy studiolla ei löydy kännykästä muuta kuin äänet ja kuvat kansio

15. Jonttu_

Tykkäykset:
    0
    Voisiko joku nyt ystävällisesti kertoa miten saan PL-2303 USB-kaapelin ja SGH-E800 puhelimen toimimaan yhdessä.

Kun laitan usb:n kiinni koneeseen en saa millään asennettua ajureita. ei tule mitään semmosta et se automaattisesti havaitsis laitteen et sais asennettua ajurit eikä "lisää laite" kohdasta ohjauspaneelista saa niitä asennettua oikein. eli miten saisin sen toimimaan?

Kiitos!

16. Migi

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Iphone 4 16Gb
    Prodigen bt-tikku ja samppa e730. Miten saa toimimaan? Oon koittanu asentaa kolme kertaa, mut ei onnistu... Kone ei tunnista ko. tikkua ja ohjeis lukee et kunkoneen käynnistää uudelleen, ni pitäis näytöl tulla sellanen laatikko, ku "properties". Ei oo tullu... Onko jollain kokemuksia kyseistä tikusta? Ois meinaan tosi kiva saada toimimaan.;D

17. Jonttu_

Tykkäykset:
    0
    EIkö kukaan tietä että miksi minun koneeni ei tunnista USB kaapelia kun laitan sen kiinni koneeseen ja en saa asennettua ajureita oikein??

Olisi ERITTÄIN kiva saada kaapeli jo toimimaan ku pari päivää yrittänyt säätää sen kaa!

18. JT-Net

Tykkäykset:
    0
    Asiakkailleni yleensä tulee neuvottua, että aina ensin ajurien asennus ja kun ajurit ovat asentuneet, kaapeli sitten vasta kiinni. Varuilta voi vaikka bootata koneen tuossa ajurien asennuksen jälkeen, niin on taas "puhdas pöytä" kaapelia kytkettäessä ja ajurit ovat varmasti asentuneet kokonaan. Kaapelin kytkentä ensin saattaa aiheuttaa harmaita hiuksia....

19. Jonttu_

Tykkäykset:
    0
    oon tehnytkin niin että ensin asentanut ajurit ja buutannu ja sitten kytkeny kaapelin mutta ei näytä tunnistavan sitä..

sain siis kaapelin mukana tuommoisen mini-cd:n ja sitten normaalin cd-r levyn jossa oli easystudio, pelejä,soittareita jne. ja sitten semmoinen PL-2303 driver install tiedosto jonka olen suorittanut ennen kuin olen kytkenyt kaapelin. ja mini-cd:ssä oli vain jotkut ajurit jotka pitäisi asentaa sen jälkeen kun kaapeli on kytketty koska niitä ei pysty milläänlailla asentaan ennen kuin kaapeli on kytketty..

20. Jonttu_

Tykkäykset:
    0
    http://www.jt-net.fi/index.php?site=tuoteinfo&tuoteid=23&tuote_ta=Datatuotteet

tuommoinen kaapeli mulla siis on ja tuommoinen mini-cd myös + normaali cd joka on itsepoltettu liikkeessa ja siinä on easystudioo jne.

Eli siis kun laitan USB-johdon kiinni ei tule sitä että "uusi laite havaittu" juttua ollenkaan..

Jaa tämä viestiketju