1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Samsung Ultra Edition 13.8 (Z720) pelit

Keskustelu osiossa 'Samsung', aloittaja tuntsa, 21/2/07.

1. tuntsa

Tykkäykset:
    0
    Jeps, elikäs tarkoitus olisi löytää pelejä kyseiseen kapulaan... Kuten Metal Slug, Bejeweled, ja 3d bomberman. Olen itse yrittänyt etsiä kyseisiä ja olen löytänytkin mobile9 sivuilta ja joiltakin muilta ilmaiset versiot mutta jostain syystä ne eivät vain suostu toimimaan. Asennus pelaa mainiosti mutta kun yrittää avata pelin niin ei löydä jotain tiedostoa.

Elikkäs jollain jos sattuisi olemaan noista peleistä versiot mitkä toimii mielellään 240x320 resolla niin olis jees jos ottaisi yhteyttä ja laittaisi tulemaan sähköpostiin, tai linkin tänne foorumille mistä ne saisi.

2. captain

captain

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy Note 3
    mä luulen et niit voi tilata www.buumi.net jos en ihan väärin muista mut kannattaa tarkistaa ettei se peli oo .sis tai .sisx muodossa vaan sen pitää olla .jar muodossa tai myös .jad taisi toimia..

3. Johan_

Johan_

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    Lumia 925
    Eli Samsungiin tarvitaan sekä .jad että .jar tiedostot, toisinkuin esim. Nokiaan riittää pelkkä .jar, ja mobile9 kaikki pelit taitaa olla noita .jar:eja

4. captain

captain

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy Note 3
    Sulla pitää olla joko .jar tai .jad tiedosto. .jar on se yleisin ja toimii kaikissa javaa tukevissa puhelimissa.

5. Douklas

Tykkäykset:
    0
    Kumpi teistä on nyt oikeassa? Toimiiko samsungeissa jompi kumpi, vai täytyykö olla molemmat?

Jaa tämä viestiketju