1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Samsung TouchWiz vai LG KU990 Viewty?

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja buddy49, 6/9/08.

1. buddy49

Tykkäykset:
    0
    Olen nyt hankkimassa jompaa kumpaa näistä puhelimista, mutta en osaa päättää kumpaa. Kumpi olisi ominaisuuksiltaan tms. parempi? Hinnalla ei ole väliä, koska lähtee kytkynä, niin siihen ei tarvi vedota. :)
    Mutta esim. kummassa on parempi näyttö/käyttöliittymä ja kumpi on nopeampi?
    Ja jos voisitte vastata mahd. pian, koska puhelin pitäisi saada muutaman päivän kuluessa tilaukseen, koska tämä nykyinen on ruvennut reistailemaan.

2. McCoy

McCoy

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    iPhone 5S
    Kyllä mä Samsungin mielummin ottaisin kuin LG:n... En sitten tiedä kumpi olisi parempi :D

3. buddy49

Tykkäykset:
    0
    Lähti tänään sitten tuo Samsung tilaukseen. Jotenki tuntu käteen sopivammalta kuin tuo Viewty. :)

4. Xaser

Xaser Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    29
    Puhelinmalli:
    1020
    LG mielummin. Huomattavasti parempi kamera ja netin selauksessa ylipäätään. Muutenkin multimedia käytössä paaaljon vikkelämpi

5. Kun_aguero10

Tykkäykset:
    0
    Noni, itellä sama valinta edessä. Olen kallistunut hieman LG Viewtyyn, alhaisemman hinnan ja ulkonäön perusteella. Te, joilla on kokemusta kyseisistä puhelimista niin neuvot ei olisi pahasta. Tietoa kaipaisin eniten sisällöllisistä plussista ja miinuksista?

Jaa tämä viestiketju