1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Samsung T-100 akkujen pakkausvirhe!

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja Rooivalk, 15/8/02.

  1. Rooivalk

    Liittynyt:
    19/6/02
    Viestit:
    742
    Tykkäykset:
    17
    Ostin noin kuukausi sitten Vantaan Gigantista ko. puhelimen ja alaa seuranneena tiesin, että monissa myyntipakkauksissa on ollut pakkausvirheitä, eli tavallisen-ja tehoakun sijasta pakkauksessa on kaksi tavallista akkua. Kävipä sitten niin, että Gigantissa ei edes tiedetty asiasta, joten tein heille lähinnä palveluksen kun kerroin asiasta. Ja jokainen pakkaus, joka heillä oli myynnissä oli väärin pakattu...

    Sovittiin, että minä ostan puhelimen ja Gigantti hoitaa tehoakun jälkitoimituksena minulle myöhemmin. Tänään soitin ja kysyin, että miten asia edistyy ja kuulemma akut ovat pian tulossa. MUTTA, kuulemma maahantuoja tms vaatii, että akkua hakiessa pitää toinen vakioakku viedä vaihdossa takaisin...

    Mitä järkeä tässä on...? Akku on jo käytetty, pakkausvirhe ei ole asiakkaan virhe, yksi ylimääräinen akku on mielestäni sopiva "kipukorvaus" siitä, että saa soitella asian tiimoilta ja käydä omalla ajalla ja rahalla hakemassa tehoakun liikkeestä.

    Täytyy varmaan akun saapuessa ilmoittaa, että enpä pääse hakemaan, mutta laittakaa akku tulemaan postilla...

    Onko muilla kokemuksia asiasta, olen ymmärtänyt, että ainakin joillekin on lähetetty uusi akku suoraan valmistajalta, jolloin tuskin tarvitsee palautella mitään...

    ps: Samalla kun juttelin tänään Gigantin puhelinpäällikön kanssa, niin kyselin lisävarusteista. Tulossa on lähiaikoina, juuri miettivät, että mitä kamoja ottaa myyntiin. Heitin heti toivomuksena pöytälaturin, jossa voi ladata akkua ilman että puhelin on laturissa...

    Niin ja vielä tarkennuksena pakko mainita, että Gigantti on hoitanut asiaa erinomaisen hyvin. Pisteet palvelusta!.
     
  2. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

    Liittynyt:
    21/6/02
    Viestit:
    42688
    Tykkäykset:
    363
    Jälkitoimitus oli sovittu ja jos ei toimitus tapaa niin voidaan _ehkä_ ymmärtää että vapaasti liikkeesstä , eli sen suhteen ei pitäisi olla mutinaa.
    Ja tietenkin virheellinen tuote palautetaan, on sitten kyse 1e tai 500e tuoetteesta.
     
  3. zeel

    Liittynyt:
    27/6/02
    Viestit:
    50
    Tykkäykset:
    0
    T100 lisätarvikkeita ei tarvitse odotella.. Niitä saa pääkaupunkiseudulla mm. seuraavista mestoista...

    Helsinki:

    Telebar, Iso Roopertinkatu 2, 00120 Helsinki

    Telepuoti , Keskuskatu 6, Marmorikuja, 00100 Helsinki



    Helsinki-Vantaa Airport:

    Capi-Lux Oy, Hki-Vantaa Airport International Terminal



    Vantaa:

    Foto-Hakunila Ay, Laukkarinne 4, 01200 Vantaa

    Telepuoti, Kauppakeskus Myyrmanni, 01600 Vantaa
     
  4. Ville_A Aktiivinen jäsen

    Liittynyt:
    18/6/02
    Viestit:
    1672
    Tykkäykset:
    0
    Tokihan varusteita kaupasta saa, mutta jos pakkaukseen kuuluu jotain, niin ainakin itse haluaisin sen myös siinä mukana saada ilman lisäinvestointia.
     
  5. Rooivalk

    Liittynyt:
    19/6/02
    Viestit:
    742
    Tykkäykset:
    17
    otin yhteyttä Samsung-Finlandiin tuon akkuhärdellin takia ja sieltä ilmoitettiin, että ainakaan Samsung ei vaadi toisen vakioakun palautusta kun tehoakku saapuu. Jälleenmyyjän mahdollisiin palautusvaatimuksiin eivät tietenkään ottaneet kantaa. Noh, tilanne selvinnee lähiviikkojen aikana. Täytyy nyt vaan toivoa, että saisi pitää tuon ylimääräisen akun "vahingonkorvauksena" varsinkin kun se on käytetty ja sillä ei sen vuoksi ole myyjäliikkeelle mitään kaupallista arvoa...

    Kiitokset noista lisävarustetiedoista. Onko myynnissä tuommoista laturia, jolla voi ladata erikseen akkua...?
     

Jaa tämä viestiketju