1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Samsung Shg-e730 ja 760?

Keskustelu osiossa 'Samsung', aloittaja Miksu_12, 22/3/06.

1. Miksu_12

Tykkäykset:
    0
    eli kyseisiä puhelimia oon katellu ja vähän oon alkanu menee ton 760:n puolelle..kertokaas mielipiteenne? hyviä ja huonoja puolia..? kumpi on parempi ostos? ja mielessä on kyllä käyny toi Se K750i kans..mut mut..läppä kännykän haluisin niin. no kiitos vastauksista.

2. Samu Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    190
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy S2
    Ne on melkein sama luuri... Muisti, valikot, kamera, jne jne jne jne aivan sama.
    Suurimmat erot ovat ehkä: 730:ssä on FM -radio, mutta 760:n jyrää designillä 10-0. Josta johtuen kansinäytöt erilaisia -> kellon ja saapuneet viestit jne nähdäkseen joutuu 760:ssä painamaan aina sivunappia. 760:ssä parempi akku ja mukana tulee USB -kaapeli jonka 730:een joutuu ostamaan extrana.

Helpommalla pääset ku surffaat samsung.fi ja avaat 2 selainta vierekkäin ja kattelet noit ominaisuuksia. Tai viitsit nähdä edes vähän vaivaa ja selailla noita kahta jo olemassa olevaa aihetta.
    Tai www.vertaa.fi jonka tosin vesittää typerä käyttöliittymä, miten vaikeaa tuolla on valita kaksi tiedossa olevaa puhelinta vertailuun?

3. psymbiote Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    17
  4. rasvakalle

Tykkäykset:
    0
    mulla on e730. se on kyllä paljon hienompi,kauniimpi,ihanampi,jne.jne. yks huono puoli on rajallinen muisti.jos oot varannu rahaa vähä enemmä puhelimen ostoo ja tykkäät pitää siinä musiikkia ni ota harkintaan sgh-d600e. siitä mä oon ainaki kuullu hyviä kommentteja ja siin on jo muistikorttipaikka.kyllä e730 sekin hyvä on mutta harmittaa mua vaan se muistihomma.

Jaa tämä viestiketju