1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Samsung sgh-Z540 -numeroiden kopiointi

Keskustelu osiossa 'Samsung', aloittaja lahti.janne, 8/3/08.

1. lahti.janne

Tykkäykset:
    0
    Eli mulla hajos näyttö puhelimestani, ja mulla on kaikki numerot puhelimen muistissa ja nyt täytyis saada kopioitua ne sim kortille (kopioi kaikki simkortille)
    Joten voisiko joku kertoa että miten mun pitää tuota puhelinta näppäillä,jotta saan kopioitua ne?? Kun se näyttö on täysin pimeänä...

Kiitoksia kovasti jo etukäteen!!

2. Rooivalk

Tykkäykset:
    17
    Ja ohjeita tulee.

Kun puhelin on perustilassa, paina kerran navinäppäimen keskellä olevaa pyörylää, sitten nuoli ylös, sitten vasemmassa yläkulmassa olevaa menunappia, jossa merkintä (...), sitten numeronäppäintä 6, sitten nuoli alas, ja vielä kerran menunäppäintä (...)

Toivottavasti toimii ja harmi että meni ruutu paskaksi, hyvän puhelimen särit.

Edit: kiireessä tuli yksi typo, mutta ei pitänyt vaikuttaa lopputulokseen.

3. lahti.janne

Tykkäykset:
    0
    Ei pelitä p*kele!

Ei suostu noilla ohjeilla kopioimaan niitä numeroita.. Oiskohan mahdollista että se kysyy siinä vaiheessa jotain suoja koodia tai jotain ,kun niitä rupeaa kopioimaan..??

Vai olisiko jollain antaa jotain neuvoa..??

4. Rooivalk

Tykkäykset:
    17
    Voi olla, ittelläni herjaa että puhelimen muisti on tyhjä kun en pidä siellä numeroita ollenkaan.

Oliskohan niin, että kysyy tuon jälkeen, että "haluatko varmasti kopioida numerot?", jolloin todennäköisesti tarvii painaa taas menunamiskaa vasemmasta reunasta (...) ja sitten odotella että numerot kopioituu.

5. lahti.janne

Tykkäykset:
    0
    Jess!!

Se ilmeisesti,kai kysyi tosiaan jotain et oletko varma ja tuplat ok:ta,niin sain ne pelittämään! Nyt pysty viemään sampan huoltoon! Kauankohan tällä kertaa joutuu sitä odottelemaan?? On nimittäin ennenkin ollut siel,ja tuntuu et mulle on osunut joku sunnuntai malli..

Mut kiitokset kovasti,siitä että sain kopioutua ne numerot!!

6. Rooivalk

Tykkäykset:
    17
    Eipä kestä, toivottavasti saat luurin kuntoon.

Jaa tämä viestiketju