1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Samsung SGH Z400 muistikorttiprobleema

Keskustelu osiossa 'Samsung', aloittaja SRMK, 10/5/07.

1. SRMK

Tykkäykset:
    0
    Moi!

Tein nyt uuden threadin, kun tuo toinen on vähän ylimalkaisesti otsikoitu. ELI:
    Mulla on Z400 ja ostin siihen tänään SanDisk 2 gigan microSD-kortin. Kuitenkin kun kortin on asentanut, niin puhelin ei käynnisty. Virrat tulee ja näytöllä vilkkuu vähän aikaa sim-kortin kuva ja sitten taas sammuu. Jos ei mitään tee, niin se jatkaa ja jatkaa ja jatkaa ja jatkaa tuota samaa. Mikäköhän mättää? Kysyin vieläpä myyjältä että käykö kortti tuohon puhelimeen ja kuulemma käy.

2. samumanu Vieras

Jos toimii ilman korttia niin joko kortissa vikaa tahi ei ole yhteensopiva sanoo myyjä sit mitä tahansa.

3. Johan_

Johan_

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    Lumia 925
    Sanoisin, että ei vain ole yhteensopiva, kortti kait liian iso luurin prosessorille.

4. muokkedee Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Jeps, Samsungin virallisen tiedon (lue jonka jälleenmyyjät ovat saaneet) mukaan tukee maksimissaan 1 gigatavun korttia.

Eli myyjäsi ei luultavasti ole ajantasalla asiasta.

5. jennatee

Tykkäykset:
    0
    Mulle kerrotiin sitten kun mun puhelin oli ollut yli viisi viikkoa huollossa että puhelimessa ei ole mitään vikaa vaan muistikortissa, mulla oli ollut kingstonin muistikortti eikä siihen saatu tallennettuu kuvii eikä musiikkia siirrettyä :(
    Mutta sandiskin muistikortti siinä pitäisi toimia, tilasin itselleni sellaisen viime viikolla ja tulee pian mulle niin voin kertoa miten kävi... Toivottavasti toimii koska muuten olen hyvin harmissani :( Puhelimella ei tee miään ilman muistikortti koska puhelimessa on niin pikkuinen muisti :) Muuten puhelin toimii kuin unelma :)

6. jennatee

Tykkäykset:
    0
    Toivottavasti sitten toimii, saas nyt katsoo, itsellesni tulossa kans 2Gt muistikortti :)

7. jennatee

Tykkäykset:
    0
    ei toiminut mullakaan se kahden gigan kortti, näytön valo vai välkkyi koko ajan eikä puhelinta saanut päälle ollenkaan :/ nyt tilaan taas yhden gigan kortin, toivottavasti se sitten toimii :D

Jaa tämä viestiketju