1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Samsung SGH-X700 puhelimeen divX videot

Keskustelu osiossa 'Samsung', aloittaja Virvoitus, 7/11/06.

1. Virvoitus

Tykkäykset:
    0
    eli miten sais kyseiseen puhelimeen divx videot näkyyn?

2. Johan_

Johan_

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    Lumia 925
    Et mitenkään:), mutta miksi haluat juuri Divx- videot, mikset voi konvertoida niitä mpg4:ksi ja katsella sitten???

3. Virvoitus

Tykkäykset:
    0
    emt

öööööööööööööööö. oon pistäny 3gp muotoon ja kattellu sillain mut se soitin vie puolet näytöstä ni ei maita kattella. aattelin et jos siihen sais divx muodolla näkyyn koko näytöllä tai jotain :E

4. Johan_

Johan_

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    Lumia 925
    nii, eihän sitä saa kyllä mitenkään koko näyttöön, muistaakseni olen joskus nähnyt jossain java-pohjaisen ohjelman, jolla voisi katsella koko näytössä(???), mutta en kyllä siitä muista sen enempää.

5. RedSpot

Tykkäykset:
    0
    Nuo niin "hienot" soittimet sapettaa varmasti itse kutakin. Itselläni on Z230 ja siinäkin videon toistaja vie noin kolmas osan näytöstä. Kyllä se fullscreen toiminto olisi kova sana. Ihme kun valmistajat ei sitä tajua. Ketään tuskin kiinnostaa katsoa videon aikana äänenvoimakkuuden tasoa tai hienoa sinistä skiniä.

Johan_ mainitsikin, että netistä voisi ladata jonkun video playerin, mutta sitten tulee seinä vastaan. Ainakaan omassa Samsungissa ei pysty asentamaan ohjelmia/pelejä, joten kyseinen keino ei auta :( En tiedä miten asian laita on teidän puhelimissanne.

6. Virvoitus

Tykkäykset:
    0
    ohjelmat

no mä voisin ainaki koittaa asennella mutta en tiedä mistä moisen soittimen sais :/

7. matuu

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Galaxy S6
    Eiks tässä mee koko näytölle ku painaa videon pyöriessä ykköstä?

8. RedSpot

Tykkäykset:
    0
    Ei toiminut ainakaan Z230:ssa. Kokeilin painaa kaikki nappeja, mutta ei tulosta.

Jaa tämä viestiketju