1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

samsung sgh-x640 ei enää vastaanota viestejä

Keskustelu osiossa 'Samsung', aloittaja laura, 31/10/07.

1. laura

Tykkäykset:
    0
    Mistä voi johtua sellainen vika, että puhelimeeni ei enää voi lähettää viestejä?
    Lähettäjälle tulee vain virheilmoitus: "tarkista viestikeskus", eikä viesti tule minulle.
    Soitin soneran asiakaspalveluun (ja kylläpä sai soittaakkin tuhannen kertaa ja kolme kertaa katkesi juuri, kun pääsin itseasiaan), mutta vika ei ole liittymässä.

Puhelin ei ole tupaten täynnä, mutta siellä on jonkin verran kuvia(n.24), joita en halua poistaa. Voiko tämä viestiongelma korjaantua sillä, että poistaa kaikki kuvat?
    Siirtäisin toki kuvat koneelle, mutta se siirtokaan ei nyt sitten onnistu.

Ottaisin kokeeksi toisen puhelimen, mutta eikö tosiaan tässä mallissa voi kopioida kaikkia numeroita KERRALLA sim-kortin muistiin, vaan kaikki pitää yksitellen räpistellä?
    Ja kuka järjenvalo on tallettanut numerot puhelimenmuistiin, minä vaan kysyn :)

Auttakaa, minulla räjähtää pää.

2. samumanu Vieras

Jos kyseessä on semoiset txt viestit joissa sä oot lähettänä ekan viestin ja joku yrittää sulle vastata ni onkelma voi olla helppokin ratkaista. Tällöin sekä sulla et sillä toisella osapuolella pitää olla pois asetus sama keskus vastattaessa. Voi nimi kai hiukka vaihella puhelinmerkeittäin/-maleittain. Jos jotain muuta ni mun neuvot loppu, tulis kyl sillo mieleen operaattori onkelma jos puh muuten toimii täydellisesti. Jos muisti on täynnä ni kyllä lähettejän puhelin sen lähettäs normaalisti eli herjoja ei kai sillon tulis.

3. laura

Tykkäykset:
    0
    ^
    Kiitos kovasti!! Osa viesteistä on ainakin herjannut juuri siinä tilanteessa, kun on yrittänyt vastata minun viestiini. Mutta osa on kyllä jäänyt lähtemättä, vaikka on koittanut viesteillä ilman vastaamistakin.

Mutta nyt voin ainakin yrittää tehdä asialle jotain :)
    Kirjoitan sitten miten kävi.

Jaa tämä viestiketju