1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Samsung SGH-X600 hopea

Keskustelu osiossa 'Samsung', aloittaja -->Nokia<--, 23/3/04.

1. -->Nokia<--

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    N97&amp;Saunalahti&amp;Mobiili-laajakaista
    Onko käyttökokemuksia kyseisestä puhelimesta?
    Kannattaako laittaa vai pitäiskö satsata nokialaiseen?
    Onko tuohon muuten olemassa data-kaapelia?

2. Jombe Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    3210
    ??

3. -->Nokia<--

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Niin, tarkoitin että olisko tuo samsungi laadukas puhelin vai kannattasko ottaa nokialainen. Ajattelin kuitenkin että kyllä 3650 olisi parempi... Kertokaa kokemuksia samsungista.

4. Karhu ('!') Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Vastasit omaan kysymykseen jo ;) Itse ostaisin Samsungin jos rahaa olis kumpaankaan.

5. Jombe Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    3210
    Ja missäs kohtaa kerroit sen vertailukohteen, eli jonkun Nokian mallin? Olisi ehkä hyvä se kertoa, eikä verrata X600:aa "nokialaiseen"...

6. -->Nokia<--

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    No ajattelin vertailtavaksi jotain nokia 3650 tai 3660... Olishan samsungissa salamavalo mutta nokiassa on ehkä parempi kamera. Ajattelin että jollakin olis ollut tuo puhelin ja olis voinu vähän kertoa siitä.

7. Jombe Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    3210
    Veikkaisin, että X600:ssa on parempi kamera. En varma ole, mutta veikkasin. VGA:t kummassakin ja X600 on 3650:llaa paljon uudempi.

Asiaan, itse ehkä myöntyisin X600:n puolelle. Onhan tämä 3650/3660 hyvä puhelin, mutta
    a) X600 on halvempi, kuin 3660
    b) Parhain värinäyttö (?)

Onhan noissa Nokioissa S60 kyllä... Vaikea päätös. Ehkä kuitenkin MINÄ ottaisin 3660:n, eli S60 ratkaisee minulle asian. Jos et halua S60:ä, niin sinuna ottaisin X600:n.

8. Jeppe !

Tykkäykset:
    0
    kyllä nokian näyttö pieksää samsungin, jo pelkän koon puolesta.
    mutta mutta, kamerasta sen verran, tuo salama saattaa olla joko erittäin hyvä / hyödyllinen tai todella surjea / hyödytön. kenelläkään kokemuksia salamasta ?

9. Jombe Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    3210
    Toisia ei se koko haittaa.
    Tuosta "salamasta" (tämä salama siis on pelkkä valo) sen verran, että se on verrattavissa MiniMacliteen(tai jopa valoteholtaan erittäin paljon pienempään laitteeseen), joten siitä voitte päätellä...

10. Cloud 9

Tykkäykset:
    0
    Noniin olet samassa tilanteessa kuin minä olin kaksi viikkoa sitten. Olin gigantissa ja aikeissa ostaa nokia 3660 katselin siinä puhelimia kauan ja testailin sitten silmääni osui X600 se oli pieni ja hintakin oli huokea. Testasin puhelinta ja täytyy sanoa että näyttö on kyllä pienempi kuin nokiassa mutta laadussa se hakkasi nokian 100-0 kamera oli tarkka(tarkempikin)kuin nokiassa. Mutta päädyin lopulta tähän paskaan 3660:n jota olen jo myymässä pois. Joten osta X600.

Ellet sitten halua ostaa mun nokiaa 250 eurolla

11. -->Nokia<--

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Mikä nokiassa oli huonoa? Oliko vikoja? No katselin tuota samsungia mutta nokiassa on kumminkin symbian... Nokiaan saa ehkä enemmän ohjelmia.

12. Jeppe !

Tykkäykset:
    0
    nokiaan ei ehkä saa, vaan siihen SAA enemmän ohjelmia. :)

13. Cloud 9

Tykkäykset:
    0
    Tää 3660 on kamala halko. Sitten toi videnauhoitus on aivan turha liian huono laatu ja 9sek,muutenkin alkaa kyllästyä nokiaan. Nyt ilmaisen mielipiteeni kamerakännyköistä:kamera puhelimessa on yhtä hyvä juttu kun se sahalaita siinä muovisessa grilli haarukassa.

14. Twinspark

Tykkäykset:
    0
    Jos x600:ssa on sama kamera kuin e700:ssa niin se on (nähtyjen kuvien perusteella) todella hyvä. Tosin ero 36x0:n kameraan ei ole niin suuri (molemmat kuitenkin vga), että sen perusteella kannattaisi päättää, kumman ostaa. Nokialaisessa parempi näyttö (kokonsa puolesta), enemmän ominaisuuksia (varsinkin s60-alustan takia) ja muistikorttipaikka, Samsung ei toisaalta ole yhtä valtava kuin 36x0, ja muistiakin on kuitenkin tarpeeksi.

15. Panakas

Tykkäykset:
    0
    Siis hyödyllinen ja hyvä juttu?

16. Xaser

Xaser Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    29
    Puhelinmalli:
    1020
    X600 ottasin koska tuo nokia on huono en pidä nokioista nytkin yritinän hankkiutua eroon 6610

17. vipereus

Tykkäykset:
    0
    käyttökokemuksia??

onko siinä paljon eroa verrattuna nokiaa?
    esim. viestiä kirjottaessa onko pisteet sun muut eripaikoissa?`minkälainen valikko eroaako se paljon,
    ku mietin minkälaisen puhelimen hankkisin yleensä tottunut nokiaan
    ni en tiedä sopiiko toi samsung kuin hyvin jos on tottunut nokiaa käyttämään,
    siemens oli suht koht helppo käyttää, pienen käytön jälkeen mutta samsungista en tosiaan tiedä mitään, eli kannataako hankkia?
    täl hetkel on 3660 ollut muutaman päivän ja siitä en tosiaan pidä!
    suunnitelmissa olisi toi samsung tai mietin 6600 mutta siitäkään en sitten tiä erooko se paljoa 3660, ja nokiassa hölmöä ennen kuvan ottamista kun tulee eteen valikko missä ota kuva ym..

18. Guest Vieras

Re: käyttökokemuksia??

paina sitä joystickin keskiosaa siinä 3660:ssa ni ottaa kuvan siitä suoraan ilman valikkoa. =)

tää käytäntö kaikissa s60-luureissa nokialla ainakin

sampan valikot aika lailla samaa näköö kuten s40 nokioissa

19. NightFlyer

Tykkäykset:
    0
    Mikä vaan Samsungi minkä vaan Nokian tilalle.. Nokian puhelimet keskeneräisiä (mielipide).. Mutta kai sen ymmärtääki ku tulee 3 uutta mallia kkssa.. E700 samsungi on niinku sitä jotain...

20. Turambar

Tykkäykset:
    0
    Aivan loistava ilmaisu!!! Cloud 9 tarkoittaa sitä, että toisten mielestä hyvä ja hyödyllinen, toisten mielestä turha/tiellä

Jaa tämä viestiketju