1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Samsung SGH-X520

Keskustelu osiossa 'Samsung', aloittaja Maximo, 21/5/07.

1. Maximo

Tykkäykset:
    8
    Onkos kellään jo kyseistä luuria? Emännälle pitäisi uusi kapula kattella, ja nähtiin tämän jossain mainoksessa. Itse asiassa se on todella tyylikkään näköinen luuri, lisäksi pieni ja kevyt. Muotoilu poikkeaa mukavasti nykytrendin pyöreälinjaisista simpukkapuhelimista. Hintakaan ei ole paha ja varmaan ajaa asiansa normaalikäytössä...

Kokemuksia?

2. Maximo

Tykkäykset:
    8
    Juu, eli Gigantti tuota mainosti ja mentiin sitä katsomaan, mutta jälleen saatiin todeta että siellä myydään eioota. Kuulemma ei ollut edes tilausta sisällä kyseiselle mallille... USKOMATONTA!!! Mainoksessa sitä kuitenkin mainostetaan! Eipä tarvi siellä asioida kun parempiakin liikkeitä on paikkakunnalla. Paikallisessa expertissä löytyi suoraan hyllystä ja vielä kun hintakin tippui sopivasti alas niin kaupathan siitä syntyi.

Itse puhelin on kyllä hieno. Modernin kulmikas ja ohut malli, ja erittäin kevyt. Huonoa on näppäimistön kiiltävän musta pinta johon sormenjäljet jäävät helposti näkyviin. No tuleepahan puhelinta puhdistettua säännöllisesti...

Toimminnoista ei ole vielä mitään hajua, kyllä sillä vissiin onnistuu kuitenkin puhelut. :D

3. memasa

memasa

Tykkäykset:
    0
    Näytön laadusta olisin kiinnostunut, erityisesti suhteessa Motorola V3:een. Kaikki mielipiteet näytön laadusta ovat toki tervetulleita.

P.S. Juuri nyt en pääse mobile-review'hun tuota ihastelemaan. Onko muilla sama ongelma?

4. memasa

memasa

Tykkäykset:
    0
  5. Jaimie

Tykkäykset:
    0
    Tuota noin, ehkä vähän OT mutta mitenkäs tässä kyseisessä mallissa saa aamuherätyksen sun muut hälytykset päälle? Tänään tuo puhelin minun käsiin eksyi enkä osaa käyttää yhtään :D

6. Johan_

Johan_

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    Lumia 925
    Valikko-> Järjestelijä -> Hälytys

Jaa tämä viestiketju