1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

SAMSUNG SGH-V200 dna GPRS ASETUKSET!!

Keskustelu osiossa 'Samsung', aloittaja Bach_e, 16/1/04.

1. Bach_e

Tykkäykset:
    0
    HEi! Voisiko joku kertoa miten saa gprs yhteyden tai wapin toimimaan dna liittymällä .......

on nimittäin hermo mennyt tämän kanssa

2. jeesh Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Jos tarvitset vain mms:ään niin ohjeet on dna:n sivuilla, jos taas haluat surffata wappi sivuilla niin en osaa auttaa, en ole mistään saanut apua samaan ongelmaan. Koko homma tuntuu olevan joko täysi mysteeri tai inside juttu.

"WAP-GPRS
    dna WAP-GPRS-palvelulla pääset käyttämään Internetin WAP-palveluja langattomasti kiinteän hintaan.
    Tilaa WAP-GPRS tekstiviestillä näin:
    - Lähetä testiviesti: WAP-GPRS TILAA numeroon 14000
    - Seuraa paluuviestinä tulevia ohjeita.

Tilaus vaati kaksi tekstiviestiä, jotka ovat ilmaisia. WAP-GPRS-palvelun kytkennästä peritään hinnaston mukainen kytkentämaksu. Palvelu ei kytkeydy välittömästi tilauksen tekemisen jälkeen vaan saat kytkennästä vielä erillisen vahvistuksen tekstiviestillä.
    "

http://www.dnafinland.fi/yksityisille/asiakaspalvelu/gsm/palvelupyynto.shtml#WAPGPRS

Itse tilasin kyseisen palvelun 3kk sitten mutta eipä ole tullut paluuviestiä...

Onko sinulla dna041? itse en ole löytänyt hinnastoa mistään, joten ihan vielä viitsisi aspaankaan soittaa ongelmani kanssa.

3. Bach_e

Tykkäykset:
    0
    minulla on ollut jo vuoden käytössä dna:n gprs palvelu (16 euro) /kk. vaihdoin juuri nokialaisen samsungiin. Ainut ongelma on että en saa wappia toimimaan gprs yli. Haluaisin tilata soittoääniä & taustakuvia.

4. jeesh Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Sinun kannattanee soittaa aspaan, tosin ehkä joku täällä on kokenut saman, eli vaihtanut samppaan. Itselläni ei ole aiemmin ollut wappia käytössä joten olen avuton sen suhteen. MMS palvelu kyllä kytkeytyi muitta mutkitta joten kyse on vain siitä miten asetukset syöttää puhelimeen kun kerran palvelu on jo käytössä.

5. Bach_e

Tykkäykset:
    0
    Oletko tilannut wapinkautta logoja tai soittoääniä?

6. jeesh Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Hieman vaikea tilata kun palvelu ei ole käytössä, kovasti olen yrittänyt kytkeä mutta tällähetkellä toimii vain mms palveluta.

Aina kun wappiin yritän mennä niin palvelu ei käytössä ja kun tilaan wap ja gprs palvelut niin ei tule paluuviestiä. Missä lie vika, sinänsä ihmettelen asiaa sillä mms palvelun sain toimimaan minuutissa.

Jaa tämä viestiketju