1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Samsung SGH-U600 ja 3,2 megapixelin kamera

Keskustelu osiossa 'Samsung', aloittaja -Mira-, 20/8/07.

1. -Mira-

Tykkäykset:
    0
    Siis aivan loistava kamera, en voinut uskoa mitä silmäni näkivät kun olin ottanut ensimmäisen kuvan! Nokia 7260:n kamerasta siirtyminen U600:n kameraan on todellakin huima ja lisäähän se näytön kokokin tietysti jo mukavuutta.

Tässä on ensimmäisenä kuva, jonka olen ottanut Nokia 7260 puhelimella:

Ja tässä kaksi ottamaani kuvaa uudella Samsung SGH-U600 puhelimella:

Olen suorastaan sanaton. Edellisellä puhelimellani koira olisi ollut piki musta.

Todella ihana puhelin.

2. Crono

Tykkäykset:
    1
    On tullut jonkin verran tuolla räpsyteltyä, mutta tämän kelpuutan julkisesti näytille. On siinä värit kohdallaan.. ;)

3. -Mira-

Tykkäykset:
    0
    Voi että on komea kuva ja väritkin näkyvät selvästi.

4. rixa Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Muistaakseni jossain luki ettei tällä foorumilla kelpuuteta animoituja avataria.. ;)

5. Johan_

Johan_

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    Lumia 925
    .

6. Qwertyi

Qwertyi Vuoden foorumilainen 2010, VIP vuodesta 2016

Tykkäykset:
    4683
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z5
    Öh... Taisin eksyä. Tämähän onkin lemmikkieläin-ketju ;)

7. reuni.jopo

Tykkäykset:
    0
    Kyllä ulkona ihan kelpo kuvia tulee

Mutta sisällä hämärässä huomaa että kyseessä onkin vaan kännykkä kamera

8. -Mira-

Tykkäykset:
    0
    Minulla ainakin tulee myös sisällä hämärässä erittäin hyviä kuvia jos käytän loisteputkea tai salamaa.

9. Koo-Mikko

Koo-Mikko

Tykkäykset:
    0
    Jep! Kamera on muuten ihan jees, mutta todella todella hidas, verrattuna esim uusimpien Nokialaisten kameraan.

Sellaisen järkevyyden taas puhelimesta huomasin, että mikäli kuvat tallentuvat kamerasta suoraa muistikortille, niitä ei pääse tämän jälkeen enää muokkaamaan. Eipä sillä, että käyttäisin puhelimen "kuvankäsittelyohjelmaa" tietokoneelle siirrettävien kuvien muokkaukseen. Mutta mikäli siis haluais muokata vaikka soittajan kuvaa, on tuon kuvan oltava Omat valokuvat -kansiossa, johon kuvia ei pysty muistikortilta enää siirtämään.

Mikäli tähän on jollain ratkaisu, niin mielelläni otan vinkin vastaan :)

10. tabbe

Tykkäykset:
    0
    Ei Kehumista

Kamera on mun mielestä ihan peestä tässä U600:sse kun laukaiset kuvaus painiketta niin ottaa kuvan vasta varmaan 5 sekuntin päästä,joten ei voi kyllä kehua !

11. -Mira-

Tykkäykset:
    0
    Kuvan ottamisen aikaan vie kyllä vähän aikaa, mutta ainakaan minua se ei ole häirinnyt.

Vinkkinä heittäisin tuohon Koomikon viestiin, että siirtää sitä mukaan puhelimen muistista muistikortille, kun on ottanut niitä kuvia. Siten olis aina tilaa uusille kuville ja sitten niitä voisi muokata ja myös nämä muokatut kuvat saisi sitten siirrettyä kortille :D

12. Koo-Mikko

Koo-Mikko

Tykkäykset:
    0
    No alunperin se olikin noin, mutta pian huomasin, että en niitä kuvia jaksa siirrelläkään tarpeeksi usein. Parempi siis minun tilanteessa se, että kuvat menevät suoraa kortille :)

Jaa tämä viestiketju