1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Samsung SGH-T700 - tyttöjen puhelin

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja Tapi, 10/12/02.

Viestiketjun tila:
Ei auki vastauksille.
  1. Tapi

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z
  2. Yksikkö

Tykkäykset:
    22
    Puhelinmalli:
    S7 ja 950 xl
    Meikkirasia???

3. Aero

Tykkäykset:
    0
    heh, aika hauska :) vois hankkia muijalle :) harmin vaan että TÄSTÄKIN mallista on GPRS ja MMS jäänyt. Älyäis nyt se samppakin tätä eurooppalaista ostopolitiikkaa... että nuo ovat tänä päivänä käytännössä puhelimen vakiovarusteita!

4. THL

Tykkäykset:
    1
    no jaa... jos kohderyhmänä on naiset, niin tuskin gprs:n puute kovinkaan paljon niitä naispuolisia hetkauttais. MMS:n puute on ehkä tulevaisuuden kannalta vähän huonompi juttu.

5. jeesh Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    http://www.mtconsultancy.nl/images/tst/Samsung/Pages/T500.htm

Onkohan T500: päivitetty ennenkuin on tullut myyntiin? (ks. MV näyttö)
    tai sitten jenkkimarkkinoille taikka halvempi versio samasta luurista.
    Tiedot ovat jonkin verran erilaiset, T500:ssa on nähtävästi kaksoisnäyttö (ainakin lukee niin) mutta kuvissa ei näy.
    Värinäytöllinen tuntuu jotenkin todenmukaisemmalta ottaen huomioon sampan luurien värinäytöllisyyttä (?voikohan noi sanoa:) ) siis sitä, että kaikissa uusissa luureissa se näyttäisi olevan

harmi ettei samsung.fi:stä saa mitään tietoa, lähinnä vahvistusta siitä että joitain tiettyja malleja tulisi suomeen ja jonkin verran speksejä sivulla kun on paremman ajan vuodesta ollut teksti "Sivujen tuotepäivitys on käynnissä, joka on valmis marraskuun alussa 2002"

6. Aero

Tykkäykset:
    0
    Ainakin samsung.se:ssä näkyy nyt V200 ja S300. Eli ne on ainakin Suomeenkin tulossa

7. tumpelo

Tykkäykset:
    0
    GPRS ja naiset

Taidat olla tyypillinen nörtti, joka ei ole koskaan naista nähnyt. Ikävää sinulle. Kyllä meitä naisiakin on , joita tekniikka kiinostaa eikä pelkästään varpaankynsien kynsilakan väri! Niin että pidäpä vastaisuudessa suusi soukemmalla!

8. Bustis

Tykkäykset:
    0
    No ne nyt ovat yleensä huumorintajutonta vähemmistöä, joka närkästyneenä kirjoittaa huutomerkkien kera yleisönosastoon tai foorumeille, kun enemmistön tarpeita on jossain uskallettu pohtia.

9. Marjo.

Tykkäykset:
    16
    Puhelinmalli:
    Xperia Z3
    Eli enemmistö miehistä kyllä vaatii puhelimeensa gerpsit ja muut eikä siinä ole mitään kummaa, mutta ne harvat naiset, joille moiset jutut jotain merkkaavat, ovat huumorintajuttomia? :p Tuskinpa nuo ominaisuudet nyt niin sukupuolisidonnaisia ovat.

10. Tanjuzka

Tanjuzka Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    10
    Puhelinmalli:
    Iphone 5S
    Kyllä minä olen monelle naiselle myynyt gprs puhelimen sekä liittymään lisännyt gprs palvelun.
    Että eipäs yleistetä!

11. FinnishFreak

Tykkäykset:
    0
    Heh, joo ja tapaahan sitä näitä ukkoja jotka rakastaa puhua GRPS:tä ja MMS:tä yms yms ja jotka eivät oikein kuitenkaan tiedä mitä ne tarkoittaa... mutta kivahan niistä puhua.

Vähän niinku name-droppailu. LAME! :)

12. Jace

Jace Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    N95, iPhone 5, V3, 7610, 8850...
    Naiset ovat kuule ihmisiä siinä missä miehetkin ja yhtä tasavertoisia!

13. Thelmi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Huh.. mun kulta hankkis varmaan heti, tuon jos sais sen jostain hankittua. Kunnon puuterirasia. No eihän tuo mikään ruma ole todellakaan. Aika näpsäkkä todellakin.

14. Bibrok

Tykkäykset:
    0
    Aika hyvin meni toi keskustelu puhelimesta miesten ja naisten tasa-arvoon... Hauskan näkönen puhelin, mutta vaikuttaa tosin joltain Bondi-tytön puuterirasialta=)

15. THL

Tykkäykset:
    1
    siis mä en nyt väitä et naiset ovat miehiä tyhmempiä(itse asiassa asia on juuri toisin päin=) enkä yrittänyt millään tavalla loukata naisia, mutta ainakin ne naispuoliset joita mä tunnen(n. 50), he eivät ole tippaakaan kiinnostuneita tekniikasta saati kännyköiden erikoisominaisuuksista. jos meet nyt kadulle ja kyselet naispuolisilta, et mikä on GPRS, niin kuinkakohan moni sen tietäis?
    tänne on kyl aika turha lähtee aukoo, koska yleensä tällä foorumilla liikkuvat naiset ovat kiinnostuneita kännyköistä, mutta tajutkaa, ette ole maailman ainoita naisia. ja minun tietääkseni (mitä nyt sukulaiset aasiasta ovat kertoneet), suurin osa ihmisistä aasiassa(kenties läppämallien "paratiisi") käyttävät kännyköitä pelkästään puhumiseen, joten onko sitten kovinkaan järkevää nostaa tuotteen hintaa lisäämällä ENEMMISTÖLLE turhia ominaisuuksia. tosin mms:n puuttuminen on kyl aika paha pala.

ps. en ole mikään naisten vihaaja enkä anti-feministi ja enkä väitä että tietotekniikka on miesten ala. mun mielestä se on vain hyvää kun naisetkin keskustelevat kännyköihin liittyvistä aiheista. enkä ole mikään nörtti, hyvä jos mä osaan edes pistää kotisivui pystyyn.

Viestiketjun tila:
Ei auki vastauksille.

Jaa tämä viestiketju