1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Samsung SGH-T100 vai Nokia 7210

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja snooze, 20/10/02.

1. snooze

Tykkäykset:
    0
    Olen tässä miettinyt puhelimen uusimista.
    Onko tämä puhelin mistään kotoisin ja haittaako noi bugit mitä tästä nyt on löytynyt.
    esim.: t9 ja se jäljellejääneitten kirjainten määrä?
    Minulla olisi kaksi vaihtoehtoa tämä on toinen ja toinen on nokian 7210.
    kumpi kannattaisi ostaa?

2. Freija

Tykkäykset:
    0
    7210

3. snooze

Tykkäykset:
    0
    ÄERH... voi #!"¤& päähän! menee se sitte tämmöseksi... noh.. mainittakoon että "tämä" on samsungin sgh-t100

4. Aero

Tykkäykset:
    0
    Mielestäni käytettävyys, ulkonäkö, näyttö, valikkorakenne on samsungissa parempi, nokialainen ottaa sitten voiton tekniikkapuolessa. Jos odotat muutaman viikon, niin SGH-S100 tulee myyntiin. Hinta tulee olemaan muutamankympin (no okei... n. 70€) enemmän kuin 7210:n, mutta siinä on sitten taas sen 70€:n edestä ominaisuuksia ja hienouksia (ainut puuttuva juttu on MMS).

5. Zyklon

Zyklon Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Minä taas olen noissa Nokian kannalla.Eniten samsungissa häiritsi käyttöprofiilin puuttuminen ja huono viestin kirjoitus.Niin ja aivan oksettavan kuuloiset herätyskellon äänet. :D

6. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Niin no 7650:nkin saa tuohon rahaan. jos niitä featureita hakee.
    Ymmärtääkseni t100ssa ei ole muuta kuin värinäyttö, muuten aika perus kamaa. ei väritukea muuhunkuin valikoihin.

7. Aero

Tykkäykset:
    0
    Heh =). On ne herätysäänet aikas karseet... tekstiviestikirjoitus jotenki vähän hidasta, mutta ihan okei, siis mun mielestä aika neutraalia =). Käyttöprofiileja pidän melko turhina, enkä käytä niitä paljoo ollenkaan, eli tämä puuttuminen on yks hailee mulle... jollekkin saattaa olla suurempi asia.

8. Terro Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    88
    Itselläni käyttöprofiilien puuttuminen riittäisi jo yksistään T100:sen hylkäämiseen.

9. jim77

Tykkäykset:
    0
    Tosin matkapuhelin huonona sijoituksena:

Kun muutama kuukausi sitten (alkukesästä) halusin Samsung T100 puhelimen. Sen hinta oli 595.. Tänä päivänä sen hinta on 525-595 (älköön kukaan nyt ruvetko viilaan pilkkua euroilla. Sataset on tärkeitä). Nokia 6510 maksoi niihin aikoihin 550e ja nyt se maksaa karvan yli (vaiko jo alle 300e)..

Nokiasta pidän kyllä, mutta ei pidä millään tavalla hintaansa. Jos se ei sinulle ole tärkeää mikä merkki on niin suosittelen Samsunkia. (olen myöskin kokeillut puhelinta ja pidän siitä ja sen mukana tulleesta varustuksesta)

10. snooze

Tykkäykset:
    0
    AT,Onko se sitten ns. "state of the art" tuote että kannattaako se ostaa? onkohan siinä minkämallisia uutuuksia? tiedätkö tarkkaa julkaisupäivää?

11. Aero

Tykkäykset:
    0
    Tässä on kuva siitä jos et vielä ole nähnyt. Varmaan suurimpia uutuuksia tuossa on 65 000 värinen näyttö, tekniseltä puolelta aika 7210 tyyppinen. Eli siinä on javat, gprs:t sun muut herkut. IDEsanin kauppias lupailee sitä marraskuun puolivälille. Itse ainakin ehdottomasti olin ostamassa tuota kunnes huomasin että kohta Sampalta tulee SGH-V200 =).

12. snooze

Tykkäykset:
    0
    noh meneepäs vaikeaksi ja sekin tietysti maksaa niinku alumiini. :)
    oisihan tuo sgh-s100 ihan riittävä ominaisuuksiltaan. luulisi tuolla pärjäävän pari vuotta eteenpäin, kunnes sitten tulee jotain maata mullistavia videopuhelimia enemmän myyntiin ja muuta james bond kamaa :)

13. pirulainen

Tykkäykset:
    0
    Jos olisi sen verran ylimääräistä rahaa niin varmasti ostaisin ton Samsungin S-100:sen.. Kaikki kohdallaan ja erikaunis! :)

14. Aero

Tykkäykset:
    0
    Kyllähän S100:lla pärjää pitkään, paitsi saattaa ehkä rajoittaa MMS:n puuttuminen. V200:ssa taas on miltei kaikki mitä voi toivoa =) eli jos varaa, niin mietippä sitä =P

15. Thelmi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Valitsisin kyllä 7210:n rautapuolen takia vaikka designissa T100 hakkaa 6-0 7210:n. Tietysti jos ei tarvitsisi javaa, gerpsiä eikä MMS:ää, niin valinta olisi T100.

16. jim77

Tykkäykset:
    0
    Rautapuolella voi ilmaantua myös ongelmiakin:
    Voit joutua käyttämään uutta puhelintasi useaan kertaan huollossa uusien tyyppivikojen takia. Tuossa on kuitenkin Nokialle uutta sälää; Pop-portti, pienen puhelimen värinäyttö, kaiutin pikkupuhelimessa jne... Eli Nokia ei välttämättä (historiaa silmälläpitäen) ole kaikkia uusia asioita saanut kuntoon ekalla kerralla.

17. topilah

Tykkäykset:
    0

Juuri tämän takia ostin tänään t100:n. 7210/6610 voi harkita sitten joskus myöhemmin.

18. Aero

Tykkäykset:
    0
    Itse hankkisin niitten seuraajan (jos nyt joskus nokiaa lähden joskus ostamaan... muutama päivä sitten oli hitonmoinen 7210-kuume ja olin ostamassa... nyt on laantunut, saas nähä jos ostan =).

19. niskalaukaus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Sinänsä vaarallista täällä foorumilla liikkuminen kun nuo muut saa aina silloin tällöin innostettua täysin turhaan kännykkäkuumeeseen kun hypettävät jotain uutta mallia :)

20. semi

Tykkäykset:
    0
    Ostit vai?? Ja mä kun luulin että Samsung veti kaikki puhelinmallit pois markkinoilta!

Jaa tämä viestiketju