1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Samsung SGH-i600 vs. Nokia E61

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja Hullukalle, 21/2/08.

1. Hullukalle

Tykkäykset:
    0
    Eli, nyt olisi päätettävä em. kahden puhelimen väliltä. Samsungin tekele tuntuisi olevan tällä hetkellä houkuttelevampi, mutta muutama asia siitä askarruttaa, vaikka aihetta olenkin paljon tutkinut: Onko Windows Mobile minkäänlainen käyttöjärjestelmänä, vai viekö Symbian voiton? Onko Samsungiin saatavana ulkoista BT-GPS:ää sekä sitä tukevaa ohjelmaa? Olenko ymmärtänyt oikein että Samsungissa on vakiona Messenger? Millainen on Samsungin mekaaninen kestävyys Noksuun verrattuna, jälkimmäisessähän pitäisi olla osittain titaanikuoret? Olen jo valmiiksi kiitollinen vastauksista. Myös omia mielipiteitä ja käyttökokemuksia saa, ja voisikin kertoa.

2. Sevk

Tykkäykset:
    0
    Windows Mobile on jonkinlainen käyttis, mutta tuppaa hidastelemaan väärissä kohdin. I600:n näppäinmuotoilu ei ole oikein onnistunut vihreän ja punaisen luurinäppäimien osalta, niitä painelee vahingossa todella herkästi. Näppäimistö on melko nopea pienen opettelun jälkeen ja WME:n oppiva sanakirja on loistava apu kirjailussa. Sanakirja oppii myös virheet ja ne saattavat alkaa nyppimään pidemmän päälle. Samsung tukee BT-GPS:ää ja taitaapa muutama softakin löytyä. Windows Live löytyy vakiosovelluksista Samsungista. I600 on muotoilultaan muovinen, mutta laadukkaan oloinen silti. Ohutakun kanssa todella mielekäs kädessä pidettävä omasta mielestä.

E61:stä olen nopeasti hiplaillut ohimennen ja itse tykkäsin näppäimistöstä enemmän kuin Samsungin. Nokiasta kun löytyy ääkköset loogisemmasta paikasta kuin Samsungista.

Jaa tämä viestiketju