1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Samsung sgh-g600 / Samsungista yleensä

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja Zarr, 3/12/07.

1. Zarr

Tykkäykset:
    0
    Elikkä pohdinnassa olisi uuden puhelimen ostaminen ja olisi mukava kuulla mielipiteitä ja kokemuksia otsikossa mainitusta puhelimesta ja Samsungista yleensäkin.

Kymmenisen vuotta olen käyttänyt nokian puhelimia, mutta nyt jostain syystä tuo Samsung vetää kovasti puoleensa. Tällä hetkellä käytössä on 6280, jossa ei oikeastaan mitään vikaa ole, mutta halu olisi kyllä luuri vaihtaa.

Samsungia olen pariin otteeseen käynyt liikkeessä räpläämässä ja valikot ym. käyttäminen vaikuttaa kyllä todella helpolta. Ainut asia oikeastaan mitä jäisin Nokiasta (ainakin tällä hetkellä ja tällä kokemuksella) kaipaamaan on tuo aktiivinen valmiustila. Muisti kun on kuin kultakalalla niin on hyvä että kalenterimerkinnät näkyvät suoraan näytöllä. Tuollaista ominaisuutta ei Samsungissa taida olla ? Mietes samsungin kalenteri muuten ? Onko yhtä hyvä kuin nokiassa ?
    Toinen pieni juttu mikä Samsungissa mietityttää on tuo 3g:n puuttuminen. Nettiä ei ole nyt lähiaikoina tullut käytettyä kännykällä, mutta kuinkahan huomattavasti hitaampaa netin selaaminen on tuolla g600:lla kuin vaikka esim. nykyisellä 6280:lla ?

Samsungin laatu on ilmeisesti yleisellä tasolla ok ? Mites Samsungin liukuläpät on kestäneet ?
    Tulisiko kenellekään mieleen mitään juttuja, mitkä voisivat tulla yllätyksenä "perus nokialaiselle" jos siirtyisi Samsungiin ? Kuuluvuudessa yms. ei kai ole eroja nokiaan ?

Nokian kännyköistä tällä hetkellä parhaana vaihtoehtona pidän 6500 slideä. Jos sen ottaisin niin tietäisin ainakin melko varmaksi mitä olen saamassa. Tulisiko teille mieleen joitain syitä miksi 6500 voisi olla parempi kuin tuo g600 ? Kerrottakoon nyt vielä, että käyttö on lähinnä perus puhelut, teksti- ja mms-viestit ja kalenterin käyttö. Hirveästi ei ole innostusta rueta sen suurempia kikkailemaan, ts. lataamaan netistä ohjelmia kännykkään.

Toki muitakin puhelimia saa suositella. Kriteereinä on suht pieni ja tyylikäs (makuasia) muotoilu ja liukuläppä. Kamerakin sais olla mielullin yli 2mpix.

Jaa tämä viestiketju