1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Samsung SGH-E720 ja puhelimen tietoja tietokoneeseen ?

Keskustelu osiossa 'Samsung', aloittaja Make., 18/3/06.

1. Make.

Tykkäykset:
    0
    Mikä olisi edullinen tapa siirtää Samsung SGH-E720 puhelimesta tietoja tietokoneeseen ? Tiedoilla tarkoitan esim. valokuvia.

Olen harkinnut Bluetooth systeemin hankkimista. Mutta en tiedä tarvitseeko Bluetooth-yhteys tietokoneeseen jonkun ohjelmiston ? Mikäli tarvitseen niin mikä olisi nettilinkki josta sen löytäisi ? Onko kokemuksia Bluetooth yhteyden käytöstä puhelimen ja tietokoneen välillä ? Onko mutkatonta ja helppoa käyttää ? Kiitos neuvoista !

2. lithium3r Vieras

Bluetooth kannattaa hankkia kun noi datakaapelit häviää tiedonsiirron nopeudessa tolle ja muutenkin mukavempi käyttää kun ei oo mitään typeriä johtoja ;D Ei tartte mitään ohjelmia kun windows osaa sen homma paljon paremmin kuin bluetoothille tehdyt ohjelmat... Bluetothin käyttö on yksinkertaista eikä mulla ainakaan oo ikinä mitään ongelmia tullut.

3. Eki79

Eki79 Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    84
    Puhelinmalli:
    Galaxy S6 (SM-G920F)
    Kyllä se datakaapeli taitaa tiedonsiirtonopeudessa BT:n piestä helposti, mutta käytettävyydessä tosiaan häviää.

Jos käytössä on Win XP SP2 niin riittää kun pistää BT- donglen koneeseen kiinni, ja antaa Winukan asentaa omat ajurit. Toimii ainakin mulla kotona ja duunissa.
    Siihen tietysti lisukkeeks Sampan omat ohjelmat tiedostojen hallintaan, jne.

4. lithium3r Vieras

Joo ,mutta nyt taidetaan puhua samsungin datakaapelista joka häviää tos tiedonsiirros bluetoothille... Ja noita sampan ohjelmia ei tarvita pakosta jos siirtää tavaraa puhelimeen kun sen saa kätevemmin suoraan windowsista ;D

5. Eki79

Eki79 Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    84
    Puhelinmalli:
    Galaxy S6 (SM-G920F)
    Windowsista on kätevä joo lähettää suoraan, mutta toisinpäin tarvitaan Sampan ohjelmisto... ainakin oman kokemukseni mukaan.

Jaa tämä viestiketju