1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Samsung SGH-E700 vs. Motorola V600

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja Quukis, 20/4/04.

1. Quukis

Tykkäykset:
    0
  2. Xaeron

Xaeron Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    iPhone 4S
    Jos tarvit BT:tä, otat V600.

Jos et tarvi BT:tä, otat E700.

Noin kärjistetysti.

Tietenkin ulkonäköseikat merkkaavat myös..

3. Quukis

Tykkäykset:
    0
    BT on tietysti yks asia mikä ehkä sais olla mut en sit tiä teenkö sillä kamalasti mitään.. Onkos tuo E700 muuten 2-taajuuspuhelin(toisaalta onko sillä väliä vaikka olisikin?)? V600:seen sais mp3-soittoäänet mikä olis plussaa.. HF-kaiutinkin löytyy v600:sta joka sekin olis plussaa..E700 olis ehkä hiukan hienompi mut täytyy nyt miettiä ja pistäkää vaan kommenttia!

4. Xaeron

Xaeron Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    iPhone 4S
    Itelläni on ollut V600, ja E700 olen käyttänyt muuten vaan.

Ottaisin E700 varauksetta jos nyt pitäisi simpukkapuhelin vastaavilla ominaisuuksilla ostaa.

Mutta kuten huomasit itsekin, niin olet varsin hyvin osannut vertailla puhelimia (www.vapaalla.org palvelussahan on myös vertaile-palvelu) ja teet päätöksen sitten omien tarpeittesi mukaan.

Lue myös aiempia käyttökokemusthreadeja kyseisistä puhelimista.

5. jeesh Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Kärjistys kannattaa joskus... E700 on imo tyylikkäämpi, mutta moto on myös erittäin hieno.

Käy ominaisuudet läpi ja katso ulkonäkö ja päätä sitten.

6. nilikki

nilikki

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    iPhone 6 Plus
    Oisko kellään laittaa jotain linkkii, missä näitä kahta puhelinta vertailtais kuvin vierekkäin. Sellasia kuvia, joista näkee kokoeron ja muutenki kattavammin puhelimen. E700 oon livenä nähny mut V600 en. Toi Moto lähinnä on pimennossa?

7. X

Tykkäykset:
    0
    http://puhelinvertailu.vapaalla.org/fbb/phone.php?do=phone&phoneid=5&vertaa=21

Ja suurinpiirtein samankokoisia. V600 on vähän painavampi kylläkin mutta silti alle 100g kummatkin.

8. bocmic

Tykkäykset:
    0
  9. Omenanraato

Omenanraato Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    787
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    molemmat omistaneena voin sanoa että e700 ois mulla edelleen jos siin ois mulle tärkee bt.

kaikin puolin mielestäni parempi. etenki softaltaan. ja mp3soittareiden huonous on että ne hukkuu todella helposti meteliin. sampan soittarit kuuluvat todellahyvin (vanhoja pirinöitä tosin ei voita mikään) ja e700 plussa on myös t9

10. nilikki

nilikki

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    iPhone 6 Plus
  11. bocmic

Tykkäykset:
    0
    Ainakin vapaalla.orgin mukaan ne ovat yhtä paksuja, 23mm

12. blade Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Motorola Milestone
    V600ssa paremmat ominaisuudet, ulkonäkö(niin sisä kuin ulkopuolikin), näyttö(isompi ja tarkempi) ja halvempi.
    Kamera suht samaa tasoa ja koko suht sama, mutta V600:nen painaa parikytä grammaa enemmän.
    Soittoäänet ovat kummassakin huippua!
    Sampan softasta en voi sanoa juuri mitään, mutta lienee aika saman tyylinen Nokian kanssa!?!?!
    Motossa ainakin omasta mielestä softa on aika vakaa ja käyttö on helppoa.
    Valikoiden muokattavuus on omaa luokkaansa.
    Uusin versio iTapista kepittää T9:n ainakin omasta ja monen muunkin mielestä, mutta riippuu paljon käyttäjästä mistä tykkää.
    Ota V600;)

13. bocmic

Tykkäykset:
    0
    Hyvähän sitä omaa puhelinta on aina kehua. Eiköhän se puhelimen ulkonäkö ole ihan mielipidekysymys. Ottaa noista kumman tahansa niin ei varmaan mene kovin hukkaan rahat :]

14. nilikki

nilikki

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    iPhone 6 Plus
    Mä oon päätymässä tuohon E700:seen. Sampasta on hyviä kokemuksia ja ulkonäkö/softa miellyttää enemmän. Mut ny on vaikee päättää, ottaako indigon sinisen vai hopeisen luurin. Ei tuota hopeista päässy livenä missään näkeen. Sininen on aika hieno, mut tuntuu et sitä on enemmän liikkeellä. Ainaki täällä meilläpäin. Tosin toi hopeinen on aika basic väri noissa simpukoissa ja mulla on toi V200, et vaihtelua toi sininen tietenki tois.
    Vaikeeta on tää valinta :).

15. Omenanraato

Omenanraato Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    787
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    mun mielipide on että sininen on luonnossa hienompi kuin hopee. ja hopea tosiaan on simpukoiden perusväri et ota sininen vaa

16. Janimi

Tykkäykset:
    0
    Itelläni on E700. Mulla oli kanssa vaikeuksia päättää kumman hankkisin V600 vai E700, mutta päädyin samppaan koska muisti on sampassa isompi ja v600sen saapuminen markkinoille viivästyi koko ajan.. Olikohan motossa sitten jotain bugeja tai muita virheitä?(korjatkaa jos olen väärässä)
    Tyytyväinen olen ollut E700:seen, mutta tosin känny on nyt 2kk käytön jälkeen huollossa:)

17. Conda Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Mä oon kans päätymässä nimenomaan V600:aan BT:n takia. Mutta sanokaahan miksi ei V500 kun se no sama kuin V600, mutta erilaiset kuoret ja selvästi halvempi?

18. bocmic

Tykkäykset:
    0
    Eikö v600 oo hieman pienempi? onhan se myös paljon tyylikkäämmän näköinen kuin v500 ;]

19. blade Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Motorola Milestone
    Siinäpä ne isoimmat erot oikeastaan ovat.......videoplayeri puuttuu V500:sta.
    V600:ssa vaihdettavat metalli kuoret.
    Ja tietysti se vilkkuvalo;)

20. FO110K

Tykkäykset:
    4
    sen verran korjausta, että sampan E700 on vakioakulla 86g, Moton on yli 100g, muistaakseni mobileburnin testiversio oli 127g mitattu...
    niin ja imho ottaisin moton noista kahdesta, ulkonäkö hakkaa sampan 6-0 ;)

Jaa tämä viestiketju