1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Samsung SGH-E700 vai Nokia 7200

Keskustelu osiossa 'Samsung', aloittaja Bast art, 7/2/04.

1. Bast art

Tykkäykset:
    0
    HEI!
    Olen hankkimassa puhelinta, Nokia 7200 tai sitten Samsung SGH-E700.

Olen Nokiaan kallellaan koska hinta näyttää olevan samoilla kuin S:lla mutta ominaisuudet ja (käyttöliittymä) ja yleisyys(huollot&varaosat) ovat paremmat.
    No käyttöliittymä sulkuihin sillä perusteella että omistan nyt Nokian.

Nokian pienempi muisti arveluttaa ja lisäksi näyttö? Kamerasta minulla ei ole käsitystä, onko sillä S:n "moottori kameralla" merkitystä?

Kävin kokeilemassa liikkeessä Samsungia ja vaikutti helkutin hyvältä. Käyttö oli helppoa ja näyttö oli näkemistäni parhain. Olen kuitenkin ulalla nykypuhelimista, nykyinen on Nokia 6150 ja tästä ei ole pahaa sanaa. Uudesta asti on ollut ja vielä toiminnot ovat riittäneet. Akku on vain vanhentunut ja näyttö välillä menee(korjaus 30€)pimeäksi. Nyt päätin hankkia uuden puhelimen ja ominaisuuksiltaan sen pitäisi olla: nykyaikainen ja läppä. Mielellään pitäisi olla paras LÄPPÄ, koska rahaa menee paljon ja haluaisin pärjätä sillä pitkään...joten olisiko kommentteja ja näkemyksiä saatavilla. Mikä(kumpi) on paras ja miksi?
    Kiitos paljon!

2. Omenanraato

Omenanraato Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    788
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    ite ottaisin ehdottomasti e700:n. ja kun sulla oli toi nokian käyttis tuolla mieltymyksenä niin itse ainakin pidän tosta sampan valikko systeemistä enempi koska kun niitä valikkoja selaa niin näkee samalla alavalikot.

kameroissa tuskin on kauheasti eroa (tosin en muista onko 7200:ssa huonompi cif kamera) uskoisin myös että sampan näyttö on parempi.

soittarit joka tapauksessa ovat parhaita mitä suomesta tällähetkellä löytyy ja ulkonäkö (mun mielestä) on sampalla selvästi parempi. ja eikös toi noksu ole isompikin

3. Blue Joker Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    iPhone 6s
    Varsinkin kun kyselijän mielestä oli vielä E700:n käyttö helppoa, joten mitä plussaa sitten tuossa Nokian paskassa S40 -käyttiksessä on? Nothing.

7200:n kamera on hyvä, VGA, ja myös käytännössä ihan ok siis. E700:n näyttö hakkaa 7200:n näytön 6-0, vähintään. Eli sama tuomio, E700.

Vihje kyselijälle: turha kysellä samaa asiaa eri topiceissa Nokia- ja Samsung-alueilla, olisit selvinnyt yhdellä "E700 vs. 7200"-topicilla Matkapuhelimet-alueella.

4. jeesh Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    E700 on ainakin kevyempi 85g vs 115g

5. Karhu ('!') Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    7200 nätimpi, ja 4k näytöstä huolimatta valitsisin sen.

6. jeesh Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Pitäis livenä nähdä, mutta kuvissa suhteet pielessä, näyttö liian pieni ja leveän oloinen. Tosin varmaan aikastaili niillä kangas kuorilla..

Onko hinnasta mitään tietoa?

7. Blue Joker Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    iPhone 6s
    Pilkunviilausta, E700 on 86 grammaa. :)

7200:ssa on 65536-värinen TFT-värinäyttö. Sampan näyttö kuitenkin käytännössä parempi.

Luonnossa 7200 näyttää ja tuntuu hieman lelulta, tapaan 7700. Kangaskuorista en myöskään hirveämmin pitänyt nopean testin perusteella.

7200:n suositushinta on 570 euroa.

Jaa tämä viestiketju