1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Samsung SGH-E700 - Lohenette vai Puhelinkioski?

Keskustelu osiossa 'Samsung', aloittaja BCSag, 11/12/03.

1. BCSag

Tykkäykset:
    0
    Elikkäs elikkäs. Olisin tässä juuri netin kautta tilaamassa tuota kyseistä puhelinta jommastakummasta kaupasta. Puhelinkioskin hinta on 490€ mutta mukana tulee handsfree. Loheneten hinta on 475€ mutta missään ei sanota tuleeko sitä HF mukana. Eli jos joku on kyseisen puhelimen lohenetesta tilannut niin voiko ystävällisesti kertoa oliko luotettava kauppa ja tuliko tuo HF mukana vai ei. Sormi syyhyää jo jonkun verran...

Ja jos joku tietää halvemman paikan mistä ostaa niin suuret kiitokset jos viitsii sen tähän laittaa.

2. Omenanraato

Omenanraato Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    788
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    tuohon e700:n vakiopakkaukseen kuuluu mistä vaan tilattuna HF eli vastaus on että kyllä tulee myös lohenetessa, ja siellä taitaa kuulua vielä postikulutkin samaan hintaan

3. BCSag

Tykkäykset:
    0
    No helevata. Eihän tässä ehtinyt kun tupakalla käydä ja vastaus oli jo tullut. Mäksälle suuret kiitokset.

4. lumimies

Tykkäykset:
    0
    Tilasin tuon Lohenetesta. Perjantaina laitoin tilauksen netistä ja tiistaina sain hakea puhelimen postista. Nopeaa toimintaa siellä ainakin on, ja mukana tosiaan tuli HF niin kuin pitikin.

Plussaa firmalle vielä siitä, että sain paketin lähipostiin kun taas lasku meni työpaikan postilokeroon =D

5. Omenanraato

Tykkäykset:
    788
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    mutta kyllä nyt näyttää että mobbessa on paras palvelu sillä bull tuo ite puhelimen lähestulkoon ovelle ite joten aina se postin lakkoilut voittaa ;)

6. Jace

Jace Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    N95, iPhone 5, V3, 7610, 8850...
    Onko tosiaan näin? Ihanko ympäri Suomen?

7. Omenanraato

Tykkäykset:
    788
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    ei :)
    sattu vaan tukku olee tossa vieressä :D

8. BCSag

Tykkäykset:
    0
    Jees. No täytyy sanoa että on nopeaa tuolla lohenetessäkin. Pistin torstaina puhelimen tilaukseen ja tänään haen sen jo postista. Sitten heti lataukseen ja duunin jälkeen käyttöön. Toivottavasti on hintansa arvoinen.

9. Omenanraato

Tykkäykset:
    788
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    mitäs kautta se tuli? ku kerran toi postin lakko on

10. BCSag

Tykkäykset:
    0
    Joo. Kuulin äsken tosta postin työseisauksesta. Ja hermot meinas mennä. Prkl jos se ei tänään tule niin ei postille kunnian kukko laula. Ja maanantaihin asti pitäisi odottaa. Ei kiitos. Sitten palaa kiinni. Mutta täytyy katsella ja seurata. Mulla tosin on niin huono säkä aina että se varmaan viivästyy tammikuun alkuun ku ääliöt hävittävät sen jonnekin...

11. stiina

Tykkäykset:
    0

Ei tarviikaan! (TOIVOTTAVASTI...) Posti on lauantaina ja sunnuntaina auki joulun takia. Toivotaan, että luuri tulee tänään ja saat sen postista viikonloppuna!

Mä olen asioinut Lohenetten kanssa useita kertoja ja palvelu on ollut aina hyvää! Mä olen töissä sinä aika lähellä, joten olen hakenut paketit itse paikanpäältä.

12. arivi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Mate 7 / Mate 8
    Oletko saanut muuten noudettaessa edullisemmin? Kun heillähän nykyään sisältyy postimaksut myyntihintaan.

13. BCSag

Tykkäykset:
    0
    Prkl jos tämä pitää paikkansa niin ei se maailmaa kaada vaikka tänään ei tulisikaan. Kulkeeko paketit silti normaalisti? Ja onko ketään joka vahvistaisi tämän tiedon?

14. stiina

Tykkäykset:
    0
  15. stiina

Tykkäykset:
    0

viimeksi sain tingittyä jonkin verran ;)

16. BCSag

Tykkäykset:
    0
    Joo. Ketään tuskin kiinnostaa mutta puranpa silti tänne. Prkl soitin postin asiakaspalveluun ja sieltä sanottiin että konttorit ovat auki mutta kuljetukset eivät kulje. Helvetin helvetti. Ottaa niin rajusti päähän että taidanpa jättää duuniyön väliin ja lähteä baariin. Vedän koko viikonlopun boozea että maanantai tulisi nopeammin. Nyt v*tuttaa...

Jaa tämä viestiketju