1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Samsung sgh-e600

Keskustelu osiossa 'Samsung', aloittaja Viola, 27/9/04.

1. Viola

Tykkäykset:
    0
    Suunnittelen sgh-e600 ostoa, mutta haluaisin kuulla kokemuksia sen käytöstä. Sitähän ei ilmeisesti myydä Suomessa (itse katselin netistä). Niin, toimiiko puhelin hyvin ja onko kamera ihan lelu?

2. wolle

Tykkäykset:
    0
    Itse olen ollut todella tyytyväinen kyseiseen puhelimeen. Ostin puhelimen www.nomatica.com kahden vuoden takuu tuli mukaan. Toimitus kahdessa päivässä kotiovelle.
    Kamerasta en oikein voi sanoa mitään ihmeitä koska en ole aiemmin omistanut puhelin kameralla. Kuvat kuitenkin ovat mielestäni ihan hyviä.

3. Sgh-e600

Tykkäykset:
    0
    Osyin saman puhelimen noin kuukausi sitten ja tyytyväisempi en voisi olla.
    Ensimmäinen kamerapuhelin on minullekin, joten vertailua on hankala tehdä.Minusta se on kuitenkin toiminnoiltaan näppärä.Varsinkin et kuvan voi ottaa läppä kiinnikin.Näytössä onkin sitten oman moottoripyörän kuva,kaksi suosikkilaitetta ja ylpeydenaihetta yhdessä ;)
    Soittoääniin olen tyytyväinen, kun olen sinne muutaman suosikkini lisännyt.Väreihin, hälyytyksiin...kaikkeen tyytyväinen.
    Ja kaikenlisäksi se on niin nätti, että herättää huomiota.(ehkäpä sekin kiinnittää huomiota, että etukansi vilkkuu)
    On kiva kun puhelin on kuin koru...
    Kauas on tultu muutamassa vuodessa "tiiliskivistä"

4. Sgh-e600

Tykkäykset:
    0
    Osyin saman puhelimen noin kuukausi sitten ja tyytyväisempi en voisi olla.
    Ensimmäinen kamerapuhelin on minullekin, joten vertailua on hankala tehdä.Minusta se on kuitenkin toiminnoiltaan näppärä.Varsinkin et kuvan voi ottaa läppä kiinnikin.Näytössä onkin sitten oman moottoripyörän kuva,kaksi suosikkilaitetta ja ylpeydenaihetta yhdessä ;)
    Soittoääniin olen tyytyväinen, kun olen sinne muutaman suosikkini lisännyt.Väreihin, hälyytyksiin...kaikkeen tyytyväinen.
    Ja kaikenlisäksi se on niin nätti, että herättää huomiota.(ehkäpä sekin kiinnittää huomiota, että etukansi vilkkuu)
    On kiva kun puhelin on kuin koru...
    Kauas on tultu muutamassa vuodessa "tiiliskivistä"

5. Kovalami

Tykkäykset:
    0
    Joo on kyllä siistin näkönen puhelin, kolmisenkuukautta olen pähkäillyt minkä luurin ostan ja nyt löytyi se oikea. Mitenkäs löytyyhän luurista suomenkieli, ettei tarvitsi viedä päivitettäväksi. Mitä kaikkea sisältyy perus boksiin? Kuika iso muisti puhelimessa on?

6. wolle

Tykkäykset:
    0
    Omassa puhelimessa oli ainakin suomi yhtenä kielenä.

7. wolle

Tykkäykset:
    0
    Onko kukaan saannut kuulla siitä, että oma äänesi kuuluu huonosti.
    Siis kun soitat niin vastaanottaja kuulee sinua huonosti.

Huomasin, että mikrofoni on nimittäin toisen muovisen tupin alla/yhteydessä.

8. Hiiri

Tykkäykset:
    0
    Onko tästä puhelimallista ollut juttua viimeaikoina, että tuleeko suomen markkinoille? Ja kun katsoin noita nomatica:n sivuja niin siellä myydään englannin kielistä versiota. Eli suomea siihen ei saa?? Ja sit kysymys puhelimen omistajille, että onko ollut käytössä hyvä. Miten on akun kesto? Tuliko paketissa kaksi akkua? Puhelin kiinnostaa juuri kokonsa takia. Todella pieni ja kapea ja siinä on myöskin se kamera. :)

9. Eos

Tykkäykset:
    0
    Minulla on ollut aiemmin E600:n kameraton versio S300m, ja täytyy sanoa että siinä oli täydellinen puhelin. Toki omat pikku vikansa oli, näitä Samsungien erikoisuuksia, mutta minä viihdyin puhelimen kanssa hyvin, se oli niin pieni ja nätti..

Kuitenkin myin tuon pois ja olen ollut hankkimassa uutta. Samsung sen olisi tarkoitus olla, simpukka. Vaihtoehtoina ovat E600, E330 ja hopeinen E700. E330 tosin olisi tippumassa pois irdan puuttumisen takia, vaikka siinä hf-kaiutin onkin..

E600 ja E700 välillä en osaa sanoa vielä mitään. E700 ei toki ole ulkoista antennia, mutta E600 olisi pienempi. Ja kun s300m oli niin mukava puhelin, niin E600;ssa taitaa olla samanlainen valikkorakennekin, sellainen yksinkertainen..

Mutta enpä sitten tiedä. Puhelimen omistavat/omistaneet, joitain seikkoja puoltamaan juuri tämän puhelinmallin valintaa?

10. TiToe

Tykkäykset:
    0
    Itse tilasin tänään tuon e330 ja mielestäni tosi hyvä puhelin mitä olen kuullut ja kokeillut...Ja tuo irdan puuttuminen ei vaikuttanut ainakaan omaan päätökseeni koska kaapeli on nopeampi ja omasta mielestäni parempi käyttää...

11. Eos

Tykkäykset:
    0
    E330 on kyllä aivan pirun hyvän näköinen ja muutenkin kuulostaa hyvältä, mutta tuota irdaakin käyttäisin lähinnä toisten puhelimien kanssa.. Esimerkiksi kuvia on kätevä siirtää niin.

12. Spaceman

Tykkäykset:
    0
    Kannattaa sitten muistaa että tuo vuoden lisätakuu on myyjän oma lisä tuossa. Samsungin takuu on 1v.

13. Sgh-e600

Tykkäykset:
    0
    Omani ostin Handyattackesta Saksasta ja kyllä siinä oli yhtenä kielenä valikossa Suomi.Hieman tosin haetutti, kun luuriin oli laitettu hollanninkielinen valikko noin alkajaisiksi...
    Puhelin on ollut minulla jo lähemmäs puoli vuotta ja edeleenkin olen tyytyväinen ostokseeni.Olihan se niin naamattoman halpakin kamerapuhelimeksi.
    Ulkonäkö siinä ei ole toistaiseksi kärsinyt vielä ollenkaan, vaikka se on minulla haalarin taskussa päivät.
    Akkuja tulee mukana kaksi, toinen slim ja toinen tavallinen, mahtoikohan nyt olla 900mA.Lisäksi mukana on todella näppärä handsfree.
    Yökuviakin sillä otin, nyt kun Intiassa olin reissussa.
    N.300 m päähän se ottaa kuvaa pimeällä, (hotellin rakennukset ja uima-altaat, yövaloineen)voi olla että kauemmaskin, mutta maisemia ei enää riittänyt pimeässä. Ei ota tavallinen kamera niin kauas, ei...
    Asetusten saaminen operaattoria vaihtaessa on aina oma operaationsa.
    Soittamalla olen sitten saanut sellaiset "yleisasetukset" joilla mms ja wap pelaa.
    Saunalahdesta muuten mainittakoon, että niin kauan kuin puhelin roikkui radiolinjan verkossa, oli minullakin tuo "rajoitettu palvelu" voimassa.Kun vaihdoin Soneran verkkoon ja tilasin soittamalla asetukset, on sekin ongelma poistunut.
    Minun mielestäni siis toi "rajoitettu palvelu" on operaattorin puutteellisista asetuksista kiinni, ei suinkaan luurin vika.
    Suosittelen luuria edelleenkin estottomasti, mutta muistakaa aina se et tarvitsette hieman "erityispalvelua" silloin kun luuri ei ole tuttujen ja myytyjen joukossa tässä maassa.
    Sitä saa mitä tilaa... :)

14. Eos

Tykkäykset:
    0
    Sgh-e600, pystyykö puhelimen infrapunalla lähettämään kuvia toiseen kännykkään/toisesta kännykästä?

Jaa tämä viestiketju