1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Samsung SGH-E370

Keskustelu osiossa 'Samsung', aloittaja Mymme, 25/7/06.

1. Mymme

Tykkäykset:
    0
    Kovasti odottelen käyttökokemuksia SGH-E370 -mallista, koska tämä "peruspuhelin" kiinnostaisi seuraavana hankintana. Malli on ilmeisesti nyt tullut myyntiin, joten kertokaahan kokemuksia jos ostatte!

2. tumbeliina

Tykkäykset:
    0
    Minuakin kiinostaisi tämä malli :)

Jos tästä löytyy samanaikainen soittoääni+värinä, eikä ensin värinä sitten soittoääni, niin oNkia 6111 vaihtuu heti tähän kapulaan.

Olen kivijalkakaupoista yrittänyt kysellä josko ovat E370 saaneet, mutta ei ole vielä mistään löytynyt.

3. vaniljagirl

Tykkäykset:
    0
    Samoin kiinnostaisi. Puhelin ois todella mielenkiintoinen. Ainakin meillä (pikkukylässä) tätä sai Mustasta Pörssistä mutta sieltä pyysivät 295€.

Netistä kattelin http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/tuote.aspx/42502
    että sieltä sais jo ihan kohtuullisella hinnalla. Kokemuksia nyt kaipailisin ja samoin just sitä saako värinän ja soittoäänen samaan aikaan.

Onko teillä muuten kokemusta KLC.fi:stä? Jos sieltä tilaa tuon kyseisen kännykän tuleeko kännykkä suomenkielisenä? Esim. Pixmaniastahan kyseistä mallia ei saa suomenkielisenä..

4. Mymme

Tykkäykset:
    0
    No tuolta Puhelinkioskista voi näköjään tilata hintaan 245,90e ja Verkkokaupasta hintaan 250,90e. Itse odottelen vielä punaista mallia. Olen vieläkin vähän kahden vaiheilla, valitakko Z400 vai tämä E370 mutta toisaalta tämä riittäisi koska en tarvitse 3G-puhelinta ja muutenkin tämän mallin ominaisuudet tuntuisivat tällä hetkellä riittäviltä. Vaikuttaa kyllä tosi kivalta ja näppärältä puhelimelta.

5. vaniljagirl

Tykkäykset:
    0
    Ei ketään nyt tiedä miten tuon KLC:n kanssa on, että tuleeko tuote suomenkielisenä?

6. vaniljagirl

Tykkäykset:
    0
    Ja vastaan taas itse itselleni :). Tulee suomenkielisenä ja 24kk takuu.. Onkohan tuota punaisena saatavana jo 3.8.? Ainakin mitä ihan paikallisissa kävin kyselemässä niin silloin tulee varastoon joten mahtaiskohan muuallekin tulla sillon?

7. vaniljagirl

Tykkäykset:
    0
    Nonih, puhelin tuli sitten eilen. On kyllä pieni ja nätti. Vähän harmittaa kun en jäänyt odottamaan sitä punaisena, se ois voinut olla tosi pirteä. Mutta pieni ja söpö on tämäkin ja tosi näppärä kädessä.

Vähän on muuttunut samsungin sisältö viime samsungistani (p510). Tässä se paljon kysytty soittoääni:
    *Soittoääni
    *Värinä
    *Värinä ja sitten soittoääni
    *Soittoääni ja sitten värinä.

Elikkä tässäkään ei ole vaihtoehtona samanaikaista soittoääntä ja värinää.

Tässä ei ilmeisesti ole radiota mutta mp3 soitin on. Tosin, mukana ei tullut minkäänlaisia johtoja jolla saisi puhelimen yhdistettyä tietokoneeseen jotta saisi musiikkia kännykkään, se on lisävaruste.. :(

Vielä en paljoa ole kerinnyt käyttämään mutta ihan mukavasti tämä näyttää toimivan, hieman on taas nokian jälkeen totuttelemista tähän mutta ihan ok kapula tuntuu olevan :).

8. Mymme

Tykkäykset:
    0
    Tilasitko puhelimen KLC:ltä?

9. vaniljagirl

Tykkäykset:
    0
    Tilasin juu. Postikulut oli 7.50€ ja siellä jos missä on todella nopea toimitus! Seuraavana päivänä se oli jo Turun lajittelussa ja seuraavana päivänä meidän postissa. Suosittelen!

10. Mymme

Tykkäykset:
    0
    Ostin nyt tuon. On se pieni! Osaakohan joku sanoa miks näytön yläreunassa on sinisellä pohjalla G-kirjain. Kun avaan WAP-sivun ja puhelin ottaa GPRS-yhteyden, muuttuu kirjaimen pohja punaiseksi. Mutta kuuluuko tuon merkin olla koko ajan siinä? Kun katkaisen yhteyden, G on taas sinisellä pohjalla..

11. tumbeliina

Tykkäykset:
    0
    Taitaapi tuo olla kaikkien Samsungien ominaisuus.

Sininen G merkitsee sitä että GPRS yhteys on mahdollinen (ja E taas EDGE yhteyttä) Ja punainen taas sitä että ko. yhteys on käytössä. Ja kyllä, se näkyy koko ajan.

12. Mymme

Tykkäykset:
    0
    Jaahas, hyvä tietää! Taitaa mennä taas vähä aikaa että oppii käyttään samppaa mutta kivalta luurilta vaikuttaa. En tosiaan osannu odottaa että se on noin pieni puhelin vaikka mitat moneen kertaan ennen ostamista luinkin.

En tiedä mistä tilais soittoääniä, Elisalta yritin tilata mutta tuli ilmoitus että ei oo saatavilla tuohon puhelinmalliin. Tuota mallia ei vielä ollu niitten nettisivuilla tuettujen puhelimien listalla eikä näyttäny buumillakaan olevan.

13. rimpula

Tykkäykset:
    0
    Onko muilla ongelmia gprs ja mms-asetusten kanssa ? Hankin juuri ton e 370:n ja en saa sitten millään wappia ja multimediaviestejä toimimaan. olen kokeillut telefinlandin ja soneran kortilla/asetuksilla. ???

14. vaniljagirl

Tykkäykset:
    0
    Onko teillä muilla ollut ongelmia kuuluvuuden kanssa? Kuuletteko mitä toinen sanoo luurin toisessa päässä tai onko vastaanottaja sanonut että kun sinulle soittaa niin hänen puheensa kaikuu? Itellä on sellaisia ongelmia.. Muuten olen ollut tyytyväinen..

15. Mymme

Tykkäykset:
    0
    ^^ Mulle tuli heti kaikki asetukset automaattisesti eikä niitten kans ollu mitään ongelmaa.

^ Kuuluvuuskin on ollut hyvä, ei oo ollu tuollaisia ongelmia.

Soittajaryhmien laittaminen oli vähä ongelmallista, meni vähän aikaa kun tajusin että pitää tallentaa numerot puhelimen muistiin ennen ku voi lisätä numeroita ryhmiin.

16. welasco

Tykkäykset:
    0
    Omistin kyseisen kapulan tasan yhden päivän.. Muuten oli kyllä todella mainio valinta, paitsi että minullakin oli kaikuvika ( 4 eri soittajaa valitti asiasta). Vika oli niin paha että minun ääneni kaiku meni siis soittajan puheenkin päälle.. Palautin Giganttin Ja otin Noksun tilalle..

Tony

17. Mymme

Tykkäykset:
    0
    Minkä firman liittymä sulla on? Yhdestä toisesta samsungin mallista nimittäin yks puhelinkaupan myyjä sanoi kerran mulle, että on kaikunu just tietyn operaattorin liittymillä.

18. vaniljagirl

Tykkäykset:
    0
    Jep, hieno homma.. nimenomaan se kaikuongelma on minullakin.. Dna liittymä on ja vielä se tekstariliittymä.

19. vaniljagirl

Tykkäykset:
    0
    Miten muuten puhutte puhelimen kanssa, eli avaatteko "läpän" kun vastaatte vai pidättekö sen kiinni? Kun mulle on sanottu että enemmän kaikuu silloin kun on kansi kiinni.

20. yepp

yepp Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    41
    Puhelinmalli:
    Oneplus2
    Ihan tiedoks vaan et kyl jo vanhempiinkin samsungeihin, kute sgh-x100 sai soittoääniä joissa oli värinä, eli että puhelin soi+värisee. Hyvä kuitenkin että tämä on ominaisuudeksi tullut, ettei mitään kikkailu tarvitse enää.

Jaa tämä viestiketju