1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Samsung SGH-E370 apua

Keskustelu osiossa 'Samsung', aloittaja Windows69, 4/11/07.

1. Windows69

Tykkäykset:
    0
    Moro! Olen uusi täällä ja tarvisen apua.
    Ostin käytettynä tämän puhelimen mutta siinä oli joku koodi systeemi päällä, enkä saa sitä mitenkään pois.
    Eli en voi mennä viesteihin, ''galleriaan'' enkä minnekkään muualle paitsi asetuksiin, sieltä en taas voi vaihtaa mitään asetuksia koska se koodi vaaditaan.

Myyjältä tätä koodia en tullut kysyneeksi enkä saa sitä mistään enään kiinni.

2. kimmo Vieras

Samsungin oletuskoodi on 00000000, eli kahdeksan nollaa. Sitä voit ainakin koittaa. Ymmärtääkseni tuon salasanan saa resetoituakin, jos edellinen käyttäjä on tuon oletuksen vaihtanut. Hakusana "samsung codes" googleen, niin löytyy sivukaupalla lisätietoja.

3. Windows69

Tykkäykset:
    0
    Ei ole mikään noista koodeista toimi.
    Onko mitään koodia jolla saa laitettua kaikki salasanat alkuperäisiksi?

4. kimmo Vieras

Jos ei *2767*3855# = E2P Full Reset auta, niin en tiedä. Itse etsisin myyjän käsiini, vaikka jostain syystä sanotkin että "ei mahdollista".

5. Rauhala

Tykkäykset:
    0
    Joo itselläni on SGH-E530 mulla kävi sama juttu ja paketin mukana tuli pieni lappu jossa oli koodi ja mun muistaakseen koodi oli ainakin tähän 00000000 eli 8 nollaa
    jos ei toimi niin pyydät uuden koodin lähimmässtä kännykkä kaupasta

6. samumanu Vieras

No ei nyt taida ihan noin kumminkaan toimia..

7. samsungX

Tykkäykset:
    0
    Hei, mulla ois sellainen ongelma että mun puhelin on alkanu korvaamaan viestejä esim jos hklö X lähettää kaks viestiä puhelin poistaa sen vanhemman viestin, mistäs moinen mahtaisi johtua? sit voisin vielä kysyä että miksi tää luuri väittää että että olisin jossain vierailuverkossa, tai ku siinä "työpöydällä"/"aloitussivulla" on se sellainen R..
    Kiitos avusta, ja toivottavasti joku saa jotain selvää mitä yritän kirjoittaa.. :)

8. Spaceman

Tykkäykset:
    0
    Samsungeihin saa laitettua tollasejn "suojakoodin" joka estää kuvien yms katselun. Mikäli toi reset koodi ei auta niin sitten huoltoon päivitettäväksi jolloin koodit palaa oletuksiksi. Tai sitten siltä myyjältä

R tarkoittaa roamingia eli vierasverkossa olemista. Esimerkiksi saunalahden kortilla tulee R, koska todellisuudessa laite käyttää Elisan verkkoa.

9. Gabor

Tykkäykset:
    0
    Kun et tiedä entisen omistajan salasanaa - asetukset - asetusten nollaus - kaikki asetukset. Tämä palauttaa puhelimen tehdasasetuksille, jonka jälkeen salasana on 8 nollaa. Sitten voit vaihtaa salasanan halutuksi.

Jaa tämä viestiketju