1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Samsung SGH-E330N

Keskustelu osiossa 'Samsung', aloittaja elllu, 29/12/05.

1. elllu

Tykkäykset:
    0
    Käyttökokemuksia tänne. Onko hyvä puhelin? Parempi kuin E330? Mitä plussia ja miinuksia? Kannattaako ostaa?

Onko kenelläkään mennyt parissa kuukaudessa rikki, kun moni on noin sanonut? :)

2. Tauno-p

Tykkäykset:
    0
    Itselläni tuo puhelin ollut muutaman viikon. Olen ollut kyllä tyytyväinen. Plussaa on hyvä rakenne, ulkoinen näyttö hyvä, hyvä ääni (sekä soittoäänet,että puhelut). En ole tästä mallista samsungin hölmöyksiä juuri löytänyt. Esim x480:ssä ei saanut tekstarinsoittoääneen vibraa ja ääntä. Jomman kumman vain. Hyvin pelannut. Akku nyt ei tunnu kauhean kauan kestävän ,mutta se voi olla että paranee aikojen saatossa. Mennyt rikki parissa kuukaudessa?? Onkohan tämä puhelin ollut edes suomessa myynnissä niin kauaa? Kaverilla E330 ja hänen mielestää tämä 330N on parempi, kun tätä hetken räpläsi. Hän piti ulkoistänäyttöä parempana ja myöskin mattapintaista muovia josta 330n on tehty parempana. Eipä näillä kauheaasti eroa tosin taida olla... jos ei jenkkilään mene. Siellä ei e330 toimi ,kun se on vaan kaksitaajuus. Itse antaisin kuoluarvosanan 9+

3. elllu

Tykkäykset:
    0
    Siis jossain keskusteluissa (ei siis täällä), olen lukenut, että yleisesti Samsungit eivät ole niin kestäviä kun esimerkiksi Nokian ja moni sanoi ettei suosittele Samsungia.

4. Raksuli

Tykkäykset:
    0
    Kaikki puhelimet on varmasti yhtäkestäviä tai kestämättömiä että se ei ole ku mielipidekysymys.

Itse voisin sanoa etten suosittele nokiaa, mutta sekin on vaan mun mielipide.

Mulla oli tuo E330 (nyt E340E), avolla on tuo E330N ja mitä mä sitä oon näppäilly ni mun mielestä kyllä tuo 330 oli kivampi (näppäimistö,ulkomuoto, jne) VAIKKAKIN niillä ei todellakaan paljoa eroa ole, "sisäisesti" ihan samanlaisia, jotain eri häly ja varotusääniä.

On ihan hyvä puhelin, en jaksa nyt luetella mitään plussia ja miinuksia, kunhan halusin avautua. :p

Niin ja kyllä varmaan kaikki puhelimet rikki saa vaikka päivässä ;)

5. malamute

Tykkäykset:
    0
    Olisi hieman kysymistä tämän mallin internet-asetuksista.

Puhelimessa on Elisan WAP- ja GPRS-asetukset ja wap toimii hyvin. Kuitenkaan juuri asentamani Opera Mini ei saa ladattua mitään sivua vaan jää tahkoamaan processsing... tilaan. Java-valikon internet-asetuksissa APN:ksi on valittu internet. käyttäjätunnus ja salasana ovat tyhjiä ja DNS ovat nollia kaikki.

Onko joku saanut Operan toimimaan ko. puhelimessa ja jos on niin miten?

malamute

6. Sonic Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Aika yleinen mutu henkilöiltä, jotka eivät ole Samsungia käyttäneet. Eipä näissä juuri vikoja nimittäin ole.

Tosin ainahan mahtuu joukkoon huonoja kappaleita, kuten täälläkin on saanut lukea. Ongelmia lienee eniten malleissa X460/480 ja E800.

7. ronsku92

Tykkäykset:
    0
    olen e330 kannalla koska sen ulkoinen näyttö on värillinen, joten näkee soittajan kuvan :)

8. Tauno-p

Tykkäykset:
    0
    E330:ssä on tosiaan ulkoinennäyttö värillinen. Haittapuolena tästä on se, että näyttö on täysin musta ellei valoa laita päälle. Kellon aikaa ei voi siis tarkistaa vain vilkaisemalla puhelinta. Vaan pitää painaa sivusta ensin valo päälle. E330N:ssä tätä ongelmaa ei ole.

Jaa tämä viestiketju