1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Samsung SGH-D500 vai Nokia 3230 ?

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja VaePae, 3/6/05.

Viestiketjun tila:
Ei auki vastauksille.
  1. VaePae

Tykkäykset:
    0
    Eli kumman kännykän ostaisit ? Kummassa on paremmat ominaisuudet ? Erityisesti kameran ominaisuudet ? Onko paljon eroja.

Kummassa on parempi hinta\laatusuhde.

2. Lutsi

Tykkäykset:
    0
    kyllä ostaisin tuon D500 Koska itsellä on 3230 joka on kyllä hyvä mutta D500
    parempaa on näyttö 262 000 Väriä ja 3230 on vain 65000 värii Toki jos radion haluaa niin se on 3230 Mut mp3 on monoi ja d500 on stereo ääni siinä on suht iso muisti 90 mb ja 3230 saa tietysti muistikortin mukana tulee 32 mb
    ja D500 On hiukan prempia ja puhelin hienompi jos olet valmis maksamaan n.50-80 enemmän puhelimesta niin suosittelen D500 toki se että kumpi kannattaa riippu aika paljon siitä mitä haet puhelimelta mutta oma valinta on D500 ei sillä ettei 3230 olisi hyvä Mutta D500 on Aika Paljon parempi

korjatkaa joku jos olin väärässä ominaisukksien kannalta

3. berk

Tykkäykset:
    0
    Ominaisuudet taitavat olla oikein, mitä tekstistä selvää sain. Suosittelen jatkossa käyttämään myös välimerkkejä.

4. xXWWXx

Tykkäykset:
    0
    Riippuu! Jos hakee peruspuhelinta, jota voi hätätapauksessa käyttää myös mp3-soittimena, niin d500 on parempi. Toisaalta, jos haluaa älypuhelimen, jolla voi selailla nettiä, ja johon löytyy tuhansia ohjelmia, 3230 on parempi. Itse s60 käyttikseen tottuneena ottaisin ehdottomasti 3230:n.

Niin ja muuten näitä kyselyitä varten on olemassa oma ketjukin täällä

5. tonza19 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Lutsi: Kuinka noin epäselvän tekstin kirjoittaminen on mahdollista? Taitolaji? Kauanko olet reenannut?

Asiaan, itse pidän kyllä kovasti tästä s60 käyttiksestä ja tuo 3230:in näyttökin on sen kokoinen, että siitä on kuvia ihan näppärä näyttää kaverillekkin. Ite ottaisin kyllä 3230:in, jos D500:ssa olisi muistikorttipaikka, niin asian laita saattaisi muuttua.

6. jarini

jarini

Tykkäykset:
    8
    Puhelinmalli:
    Nokia N9 ja Jolla
    Kun kuukausi sitten puhelinta olin ostamassa, niin kävin hypistelemässä tuota Samsungin D500-mallia. Kun olin jotenkin haaveillut ostavani jonkun muun, kuin Nokian puhelimen. Mutta kovasti kehtuu D500 ei kyllä minua vakuuttanut. En tykännyt siitä liukusysteemistä. Luulenpa, että lakkaa minun käytössäni liukumasta, kun olen muutaman laastipussin tms. kantanut. Kiinnostus loppui siihen paikkaan. Ostin sitten 6230i-mallin. Se on puhelin, joka sopii työkaluksi, mutta on sitten vähän extraakin mukana. Kooltaan D500:n luokkaa.

Makuasioitahan nämä vähän on. Mutta kannattaa käydä kokeilemassa, ennen kuin tekee päätöksiä. Paperilla ominaisuusluettelo voi näyttää hyvältä, mutta miten sitten jokapäiväinen käyttö sujuu?

7. VaePae

Tykkäykset:
    0
    Ookei...Tota olen pääasiassa hakenut, että kameraominaisuudet olisivat ykkös-sijalla. Mutta tietysti näytön koko, värit, muisti ja yms. pieni lisä on myös hyvää. Samsungista löytyy aika paljon kaikkea tätä, mutta myös hintaakin on sitten enempi. Muuten varmaan ostaisin 3230:llan jos siinä olis värikkäämäpi näyttö, mutta taas Samsungissa on muistikortti jota ei pysty vaihtamaan...

8. Bustis

Tykkäykset:
    0
    Voi morjens jos tosiaan on joku 65k vs. 262k näytön värien perusteella tekemässä valintaa. Vinkki: ei ole tuon kokoisissä näytöissä mitään merkitystä.

9. MaTiAz Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Eipä olekaan. Vasta QVGA-kokoisilla näytöillä kuvien kattelu vaatii ehkä vähän enemmän värejä.

10. VaePae

Tykkäykset:
    0
    Kummassa parempi kamera sitten on ?

11. -Roeyheloe-

Tykkäykset:
    0
    No omien kokemuksieni perusteella 3230:llan kamera on vähän tarkempi mutta D500:n kameralla otetut kuvat eivät sisätiloissakaan muutu röpeloisiksi.

Suosittelen 3230:llaa !

12. psymbiote Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    17
Viestiketjun tila:
Ei auki vastauksille.

Jaa tämä viestiketju