1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Samsung SGH-C170

Keskustelu osiossa 'Samsung', aloittaja vle_, 1/1/08.

1. vle_

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    N73 & Saunalahti
    Minkäslaisia kokemuksia jengillä on ko. puhelimesta, toiminee puheluissa ja tekstareissa ihan ok?

Tässä oon etsiskellyt itselleni halpaa kakkospuhelinta, jonka voi huoletta ottaa mukaan kaiken maailman rymyreissuille.
    Iskin silmäni SGH-C170:n puoleen juuri tuon ohuuden (8,9mm) ja hinnan (82€) vuoksi.
    Uskomattoman ohut ja tyylikäs puhelin hintaisekseen, ainakin näin nettikuvien perusteella.

2. hulle

Tykkäykset:
    0
    Kiinnostunut C180

Itse iskin juuri silmäni uudempaan C180 malliin, jossa olisi mukana lisäksi bluetooth tiedonsiirtoa varten. Onko jollakulla käyttökokemuksia C170/C180 malleista?

3. samsam

Tykkäykset:
    0
    MMS-viestit ei toimi ???

Jostain syystä en saa puhelimessa toimimaan mms-viestejä. Eli viestit ei tule perille. Soittoääniä en ole edes uskaltanut tilata. Olen tilannut Soneralta asetukset useampaan otteeseen ja ne tulevat tekstareina ja sitten kuittaan ne ok-painikkeella - tällaisen ohjeen sain. Lähetetyt mms-viestit ei vaan tule perille :(
    Osaisiko joku auttaa asiassa?

Jaa tämä viestiketju