1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Samsung SGH-C100 'käyttökokemuksia'

Keskustelu osiossa 'Samsung', aloittaja Guest, 30/9/03.

1. Guest Vieras

Elikkäs, millanen luuri toi on? kannattaako ostaa? Plussat ja miinukset?

2. arivi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Mate 7 / Mate 8
    Ota tuolta ylhäältä <Haku> ,ja laita siihen vaikka C100 , niin löytyy kokemuksia varmasti riittävästi.

3. ciruz

Tykkäykset:
    0
    Itselläni vaikka minkälaisia ongelmia puhelimen kanssa. Samsungeille ei saa muunmuassa minkäänlaisia java-ohjelmia.
    Kaikissa käytännön asioissa samsungit tuntuvat olevan mm. nokiaa reilusti jäljessä, vaikka teknologia saattaakin olla hitusen parempaa...
    En suosittele varsinkaan sgh-c100 ostamista...

4. Aero

Tykkäykset:
    0
    Vika on kyllä käyttäjässä.... :) Miten niin ei saa javasovelluksia? Kyllä ainakin minä olen onnistunut niitä lataamaan. Ja mitä tarkoitat käytännön asioilla?

5. Guest Vieras

Aero. Kerro sä vähän siitä puhelimesta.. Onko valikot nopeat? Entä miten t9 toimii? ku mun SE t68i:ssä on tosi hitaat valikot ja viesti kirjotus... Ja kerro muutaki :D

6. the_teme

Tykkäykset:
    0
    Kandee ostaa

Plussaa: hyvät soittoäänet, animoidut taustakuvat, java sovellusten lataus mahdollisuus
    Miinukset: Puh numeroita ei saa siirrettyä kerralla kaikkia kortilta puhelimeen!

7. Omenanraato

Omenanraato Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    788
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    ite oon kaverin vlejen c100:ta hiplailu ja se vaikutti erittäin hyvältä ja esim nokiaan verrattuna mun mielestä samaa tasoa mutta c100:ssa on kaikki laadukkaamman oloista (soittarit ite puhelin ei myöskään natise jne)

8. ciruz

Tykkäykset:
    0
    aero, käytännön ominaisuuksista mainittakoot vaikkapa herätyskello. Puhelimen ollessa äänettömällä/värinällä herätyskello ei soi (!) ja muutenkin profiileja on valittavana huikeat 2kpl...

mistähän noita javasoftia olis saatavissa ylipäätänsä mihinkään samsungeihin? javairk? emailsofta? aika hiljases ovat...

9. Omenanraato

Tykkäykset:
    788
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    mun mielestä se on järkevämpi ettei herätys soi sillon kun haluaa että puhelin tosiaan on äänettömällä. ja jotkut tarttee enemmän profiileita mutta on myös hyvin paljon varmaan tälläisiä kuin minä jotka tarvitsevät vain äänentä tai äänellistä, tai sitten kuten äitini eli ei tartte ku yhtä profiilia

10. Guest Vieras

Hmm, olen lukenut että c100 ei ole profiileja... Mutta siin siis on 2... Minkä kokonen muisti siinä muuten on

11. Omenanraato

Tykkäykset:
    788
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    no sampalla on silleen että on yleinen ja sitten ruutu näppäintä pohjassa pitämällä tulee äänetön. eli ei varsinaisia profiileita mutta kuitenkin on yleinen ja äänetön eli 2kpl

12. eepponen

Tykkäykset:
    0
    Entäs siinä tapauksessa, että haluaa yön nukkua rauhassa äänettömällä, mutta haluaa että herätyskello kuitenkin herättäisi aamulla? Sellainen ominaisuus ois sampassa kiva, eikö?

13. Omenanraato

Tykkäykset:
    788
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    onko tullu mieleen että puhelin yöksi kiinni jos pelkää et muut soittelee?
    mutta aatteles jos vahingossa tullu herätys vaikka klo 15 ja oot jossain kokouksessa sillon...kyllä vituttaa ku se herättää kesken kaiken

14. EddieK

Tykkäykset:
    0
    Hyvät puole
    -näppäimistö
    -kaiutin
    -valikot
    -käyttö
    -soittoäänet
    -näyttö
    -koko/paino
    -takuu (2v)
    -t9 toimii mainiosti
    -selkeä kalenteri
    -(nokia rajoitteisille yksikertaisille ihmisille) valikot samantapaiset kuin nokiassa

Huonot puolet
    -valikon kuvat ei välttämättä miellytä kaikkia eikä niitä voi vaihtaa (ei taida onnistua muissakaan)
    -käynnistys/sammutus ääniä ei voi vaihtaa (ei taida voida muissakaan)
    -akun kesto (ihtellä 3-4 joillakin ilmeisesti vähempi päivää jokku väittää että liika lyhyt itseä ei haittaa)
    -java sovelluksi ei voi ladata koneeltaa puhelimeen
    -laskin ihmeellisessä paikassa(mutta saa pikavalinnan alle)

Yhteenvetona voisi sanoa että miinuksia käytännössä nolla. Miltei voisi väittää että hintaluokassaan ehdottomasti paras luuri

15. veppis

veppis Supermoderaattori

Tykkäykset:
    194
    Todella iso miinus on MMS:n puute. Ensimmäisten värinäytöllisten puhelinten aikaan noin pari vuotta sitten sen vielä ymmärsi, mutta nyt ei enää. EMS-luureja on niin vähän markkinoilla (ainakin Suomessa) ettei sillä tee mitään.

16. EddieK

Tykkäykset:
    0
    Ihte en laske mms puutetta miinukseksi laisinkaan kun ei ole sille pienintäkään käyttöä. Ehkä joskus tulevaisuudessa mutta ei vielä.

17. Pete

Tykkäykset:
    0
    Mites tuon easy gprs ohjelman sais pelittään. Kun yritän lähettää kuvaa tai ääntä puhelimeen niin tulee aina "fail to sending". Puhelimena siis c100 ja belkin usb ird on infrapunamoduuli.

18. Sir Buzku

Tykkäykset:
    0
    Paljonkos siinä on muistia? Olen kuullut, että on 350, kuulostaa hieman ahtaalta.

19. Pete

Tykkäykset:
    0
    Hey, nyt on vakavia ongelmia :)
    Kuvia tai ääniä en saa irdalla, tulee se virhe. Myöskään wapin kautta en saa niitä ladattua. Jos yrittää laittaa suoraan sen kuvan/äänen osoitteen niin tulee "The requested page can not be displayed" ja jos sen kuvan laittaa wml-sivulle niin se ei näytä sitä, eikä sitä pysty tallentamaankaan.

20. eterno

Tykkäykset:
    0
    samaa huutaa nykysin mullakin kun yritän wapin kautta kuvia ottaa äänet tulee kyllä ihan hyvin mutta kuvat ei.mistäköhän mahtaa johtua?

Jaa tämä viestiketju