1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

SAMSUNG SGH-A800 WAP-ASETUKSET

Keskustelu osiossa 'Samsung', aloittaja Likka1986, 14/2/05.

1. Likka1986

Tykkäykset:
    0
    HEI KUKA TIETÄÄ MITKÄ ON SAMSUN A800 WAP-ASETUKSET.....OLEN KÄYNYT PUHELINLIIKKEISSÄ KYSELEMÄSSÄ,MUTTA EI NE TIEDÄ JA ASIAKASPALVELUKAAN EI AUTTANUT. JOS JOKU TIETÄÄ NIIN LÄHETTÄISI POSTIA, KIITOS AVUSTA!!

2. alconda

Tykkäykset:
    0
    Ensimmäisenä voisi varmaan lukea foorumin ohjeita? Ei tarttee HUUTAA! Ja niin, jokaisella operaattorillahan on omat asetukset, auttaisi varmaan vastaamaan kysymykseen kun edes kertoisit mikä operaattori sinulla on :)

3. Likka1986

Tykkäykset:
    0
    Miten niin huutaa???Mul on telefinland, mut ei ne osannu siel asiakaspalvelus neuvoo!!! Attelin et mikä siihen www-selaimen asetuksen kohtaan VALITSE NUMERO: Tulee?

4. Guest Vieras

MMS ja WAP asetukset

MMS ja WAP asetukset voit tilata puhelimeesi helposti tekstiviestillä. Lähetä viesti: ASETUKSET MERKKI MALLI numeroon 15100 Esim. ASETUKSET NOKIA 7650 Tallenna molemmat saamasi asetukset puhelimeesi. Käynnistä puhelimesi uudestaan. Puhelin on valmis viestin käyttöön sekä WAP selailuun

Asetukset manuaalisesti

Tele Finland MMS:

- Yhteyden nimi: TeleFinland MMS
    -Siirtotie: GPRS
    -Yhteysosoitteen nimi: telefinland
    -Käyttäjänimi: tyhjä
    -Salasanan kysely: ei
    -Salasana: tyhjä
    -Todentaminen: normaali
    -Aloitussivu: http://mms.sonera.net:8002/
    -Yhteyden suojaus: ei käytössä
    -Yhteystyyppi: Jatkuva
    -Ip: 195.156.25.4

Tele Finland WAP:

-Yhteyden nimi: TeleFinland WAP
    -Siirtotie: GPRS
    -Yhteysosoitteen nimi: telefinland
    -Käyttäjänimi: tyhjä
    -Salasanan kysely: ei
    -Salasana: tyhjä
    -Todentaminen: normaali
    -Aloitussivu: http://wap.telefinland.fi
    -Yhteyden suojaus: ei käytössä
    -Yhteystyyppi: Jatkuva
    -Ip: 195.156.25.4

5. -AHVEN- Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Muuten hyvät ohjeet mutta kannattaa muistaa että kyseisestä samsungista ei gprs:ää löydy.

6. Likka1986

Tykkäykset:
    0
    Kiitti, mut oon jo yrittäny lähettää tota viestii, mut sielt vaan tulee viesti että tarkista onko malli ja merkki oikein, jos on niin puhelimeesi ei voi saada asetuksia........... Ihan perseestä!! Sit yritin laittaa manuaalisesti niitä asetuksia, mutta ei toimi! Ja tää kännykkä meni viel sillon wappiin kun oli soneran liittymä, mut sit kun vaihdoin liittymää menin Liikkeestä kysymään niin myyjä ronklas niit asetuksia ja sen jälkeen ei oo menny......Enkä tiedä mitä se muutti sieltä! Haluisin vaan noit soittoääniä kuulumaan....oon saanu tilattuu niit, mut en pysty lataamaan kun en saa yhteyttä verkkoon!!!

7. Likka1986

Tykkäykset:
    0
    Kiitti, mut oon jo yrittäny lähettää tota viestii, mut sielt vaan tulee viesti että tarkista onko malli ja merkki oikein, jos on niin puhelimeesi ei voi saada asetuksia........... Ihan perseestä!! Sit yritin laittaa manuaalisesti niitä asetuksia, mutta ei toimi! Ja tää kännykkä meni viel sillon wappiin kun oli soneran liittymä, mut sit kun vaihdoin liittymää menin Liikkeestä kysymään niin myyjä ronklas niit asetuksia ja sen jälkeen ei oo menny......Enkä tiedä mitä se muutti sieltä! Haluisin vaan noit soittoääniä kuulumaan....oon saanu tilattuu niit, mut en pysty lataamaan kun en saa yhteyttä verkkoon!!!

8. vtormane

vtormane Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Joo, minä en ainakaan löytänyt telefinlandin nettisivulta data-wap asetuksia jotka sinun puhelin tarvitsee.

Jaa tämä viestiketju