Samsung S8500 Wave - ensimmäinen bada-puhelin

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
PÄIVITYKSESTÄ?

Mullakin päivitys onnistui mutkitta, mutta ei toimi vielä appsit, gps:ssää en vielä kerinnyt kokeilla..
Onkohan teilläkin puhelimen versio XXJF7_XE ? Vissiin tolla _XE ei ole merkitystä, vai?

sitten kun yritän bluetoothilla kiessiin, niin kies sanoo ettei tue laitetta, vaikka koneeseen saan yhteyden.. oliskos tähän joku oiva niksi?

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
ja sit vielä jos joku voisi vielä auttaa miten saan tehtyä ton hard resetin, jos sitä joskus tarvitseepi..thnks

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Yritys päivittää Kiesin kautta -> ei yhteyttä palvelimeen...mikä neuvoksi?
tarkista nettiyhteys-> on OK...?

Hard reset : näppäile numeronäytössä *2767*3855#

Naukkis

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
2   0   0
Reaktiopisteet
14
Miten saa pois päältä tuon push synkronoinnin, vahingossa tökkäsin push-käyn kohtaa kun piti näpätä synkronoi kohtaa, ja nyt tuolla yläpalkissa jäkittää kokoajan se synkronoinnin kuvake. Onko muuta vaihtoehtoa kuin luoda tili uudelleen...
Itse itselleni vastaten, s-postin push synkronointi lähtee pois kalenterin asetuksista loogista ku saippua........

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Puhelinmalli
Saunalahti
Hitto tuli ostettua tuo vuoden navigointi viime kuussa,saakohan tuota ikuista päivitystä enää millään jo ostettuun lisenssiin....
Miten saa pois päältä tuon push synkronoinnin, vahingossa tökkäsin push-käyn kohtaa kun piti näpätä synkronoi kohtaa, ja nyt tuolla yläpalkissa jäkittää kokoajan se synkronoinnin kuvake. Onko muuta vaihtoehtoa kuin luoda tili uudelleen...

Mä en ole ostanut mitään "navigointeja" vaan tolla olen navigoinut ja ihan se on toiminut. Mulla lisäksi sano siinä karttojen ja äänien latauksessa, että "ikuinen lisenssi". Ainoo, mitkä koemielessä ostin ovat sää- ja liikennepalvelut sekä liikennekamerat.
Mitä tulee tohon push -synkronointiin, niin en itse ainakaan oikein ymmärrä, miksi se pitäisi saada pois päältä. Itse ainakin näin kovasti vaivaa saadessani sen viriteltyä toimintaan ja tyytyväinen olen ollut. Sähköposti tulee heti lähettämisen jälkeen luuriin. Eikä tuo vie sen enempää "sähköä", kuin tavallinenkaan syncci, koska eihän siellä ilmoilla dataa paljoja siirrellä, jos ei ole siirreltävää.
Omien testieni mukaan tuolla synkronointitavalla ei ole akun kestoon käytännössä paljoakaan eroa.
Mulla synkronoituu tällä hetkellä kolme laatikkoa pushina ja feispuukki kolmen tunnin välein. Olis kiva, kun noita synkronointiakoija pääsisi säätämään tarkemmin. Ainakin tuo kolme tuntia on auttamatta aivan liian pitkä aika.

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
6
Mä en ole ostanut mitään "navigointeja" vaan tolla olen navigoinut ja ihan se on toiminut. Mulla lisäksi sano siinä karttojen ja äänien latauksessa, että "ikuinen lisenssi". Ainoo, mitkä koemielessä ostin ovat sää- ja liikennepalvelut sekä liikennekamerat.
Mitä tulee tohon push -synkronointiin, niin en itse ainakaan oikein ymmärrä, miksi se pitäisi saada pois päältä. Itse ainakin näin kovasti vaivaa saadessani sen viriteltyä toimintaan ja tyytyväinen olen ollut. Sähköposti tulee heti lähettämisen jälkeen luuriin. Eikä tuo vie sen enempää "sähköä", kuin tavallinenkaan syncci, koska eihän siellä ilmoilla dataa paljoja siirrellä, jos ei ole siirreltävää.
Omien testieni mukaan tuolla synkronointitavalla ei ole akun kestoon käytännössä paljoakaan eroa.
Mulla synkronoituu tällä hetkellä kolme laatikkoa pushina ja feispuukki kolmen tunnin välein. Olis kiva, kun noita synkronointiakoija pääsisi säätämään tarkemmin. Ainakin tuo kolme tuntia on auttamatta aivan liian pitkä aika.

Hey, Onko siis jokin keino saada esimerkiksi gmail, hotmail ja yksi imap laatikko toimimaan push menetelmällä? En ole löytänyt mitään keinoa millä saisin tuon synkkausajan alle 30min? Lisäksi gmail ilmoittaa äänellä vaikka ei olisikaan ollut uusia viestejä. Rupein just asentelemaan kiesiä miniläppärille, saa nähdä onnaako päivitys..

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
6

Toimiiko sulla siis myös ääniopastus ilman mitään maksuja? Tuo ei todellakaan ole paha hinta, siis tuo route66 sivuilla oleva tarjous:) Menee itsellänikin koriin.

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
3
Puhelinmalli
Nokia Lumia 820
PÄIVITYKSESTÄ?

Mullakin päivitys onnistui mutkitta, mutta ei toimi vielä appsit, gps:ssää en vielä kerinnyt kokeilla..
Onkohan teilläkin puhelimen versio XXJF7_XE ? Vissiin tolla _XE ei ole merkitystä, vai?

sitten kun yritän bluetoothilla kiessiin, niin kies sanoo ettei tue laitetta, vaikka koneeseen saan yhteyden.. oliskos tähän joku oiva niksi?

Oikea versio on todellakin XXJF7_XEE. Puhelimen voi liittää Kiesiin vain kaapelilla, ei Bluetoothilla.

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Mulla ainakin toimii ääniopastus Routessa paitsi kävely tilassa. Mitään en oo maksanut. Imuttelein vaan kaikki ilmaset setit route kaupasta.

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Päivitin itsekkin Kiesin kautta versioon XXJF7_XEE ja Apps ei toimi edelleenkään. Mitä tuo hard reset noin niinkun käytännössä tekee puhelimelle, poistaa kaiken mahdollisen vai? Ja Route 66:sta sen verran että mitään en maksanut kun latasin Suomen kartat siihen, en ole kyllä kokeillut navigointia vielä.

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Kävelytilassa toi route ainakin Kotkan reissulla olis kierrättänyt pitemmän kautta( hotellilta maretamiumiin). Ei kävelyteitä tunnu kartalta löytyvän kummoisesti.

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
onko joku löytänyt tapaa saada mediaselain toimiaan niin ettei se näytä kaikkia kuvia? miten voi esim. piilottaa kuvia siitä mediaselainnäkymästä ettei levyn kannet ynnä muut turhat jutut näy

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
3
Puhelinmalli
Nokia Lumia 820
Päivitin itsekkin Kiesin kautta versioon XXJF7_XEE ja Apps ei toimi edelleenkään. Mitä tuo hard reset noin niinkun käytännössä tekee puhelimelle, poistaa kaiken mahdollisen vai? Ja Route 66:sta sen verran että mitään en maksanut kun latasin Suomen kartat siihen, en ole kyllä kokeillut navigointia vielä.

Hard reset käytännössä palauttaa puhelimeen tehdasasetukset, jotka siinä oli ostaessasi sen. Ts. joudut muuttamaan ja asentamaan sen jälkeen kaikki astukset uudestaan, asentamaan Appsista ladatut ohjelmat uudestaan sekä "Pelit ja muuta" kansiossa olevat ohjelmat (kaikki Java ohjelmat asentuvat sinne), mikäli olet itse asentanut sinne jotakin. Lisäksi ota varmuuskopiot omista tiedostoistasi ennen resetiä!

Mutta ohjelman versio EI siis palaudu edelliseen!

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Mikäköhän mättää kun en saa Kiesin kautta yhteyttä palvelimelle? Tarkoitus olis päivittää uusin ohjelmisto mutta kun ei onnistu...???

Naukkis

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
2   0   0
Reaktiopisteet
14
Niin no mulla se syy on sellainen että 30 päivän koelisenssi meni umpeen ja äänellinen navigointi loppui kuin seinään, joten "jouduin" ostamaan vuoden lisenssin jotta sain äänellisen navigoinnin takaisin. Ja tämä tapahtui ennen kuin tuo tarjous tuli missään julkiseksi, nyt 66 syncin omalla tilisivulla vuoden lisenssillä äänellinen navigointi päättyy 05.07.2011 joten ottaa jonkin verran pattiin jos pari viikkoa odottamalla olisi saanut ikuisen lisenssin -> ei paljon lohduta jos sulla on ikuinen navigointi.

Top Bottom