Samsung s7 vai s8

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja HumBuugi, 6/3/18.

1. HumBuugi

0   0   0

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    Samsung Note II 4G
    No niin! S6 takakamera rikki jo toistamiseen. Nyt lähtee luuri vaihtoon.

Samsungissa pysyn koska kalenteri on omaan käyttöön paras.
    Näissä kahdessa on melkoisesti hinnassa eroa, onko S8 niin paljon parempi että kannattaa?

Kuinka nopeasti mahtaa S8 hinta tipahtaa nyt kun S9 on jo nurkan takana? Pitäiskö sinnitellä vielä hetki.

2. johnnyw Aktiivinen jäsen

Palaute - 100%
    14   0   0

Tykkäykset:
    6
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy S8
    Kummatkin puhelimet omistaneena sanoisin että nykyhinnoilla S7 ehdottomasti "järkevämpi" ostos jos pakko uutena ostaa. Tietysti S8 on kainkinpuolin parempi, mutta hintaero on todella iso ja S7 on ihan pätevä kapula ilman isompia heikkouksia vielä nykypäivänäkin. Käytettynä S8 saakin sit jo ihan järkevillä hinnoilla.

En usko että S8 hinta älyttömästi laskee lähitulevaisuudessa, samsung pelasi niin tuon pelin että laittoi S9 varianttien hinnat valmiiksi selvästi S8 vastaavia korkeammiksi ja samsungin pitää A8 malliakin saada myytyä, jos S8 hinta laskisi paljon ni tuskin kukaan ostaisi A8 siinä tapauksessa jos nuo olisi melkein saman hintaisia :)

jok74 and HumBuugi like this.
  3. HumBuugi

0   0   0

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    Samsung Note II 4G
    Oon uusien puhelimien ihminen että sillä mennään.
    Kovasti haluaisin että puhelin olis ainakin kaks vuotta sama. Melkein tähän olen päässytkin :rolleyes:

Pakko todeta että Note2 oli mun puhelin. Vähän harmittaa ettei toista yhtä suurta "rakkautta" ole sittemmin tullut.

Harkitsisin Note mallin luuria, mutta maksaahan ne ihan älyttömästi enkä taida malttaa :confused:

4. baable

Palaute - 100%
    1   0   0

Tykkäykset:
    16
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy S7 Edge
    Kuulin huhua, että esim DNA:n puhelinmyynnistä saa S8 hintaan 499.

Jaa tämä viestiketju