1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Samsung s5600 kysyy sim-kortin salasanaa

Keskustelu osiossa 'Samsung', aloittaja smokecloud, 25/12/10.

1. smokecloud

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Samsung s5600
    Sain joululahjaksi Samsungin s5600 kosketusnäyttökännykän. Se on siskon entinen kännykkä.
    Asetin sitten sim-korttini siihen ja laitoin pin-koodin, jonka jälkeen kännykkä pyysi sim-kortin salasanaa. No mulle ei oo harmainta hajuakaan mikä korttini salasana on ja liittymäni on dna:n. Onko itse mahdollista selvittää salasana jollain tavalla. Olen koittanut kaikki perinteiset: 1234/12345/12345678/0000/00000000..... Mitkään eivät tepsi.

Siskoni jätti oman simkorttinsa sisään ja sillä pääsen suoraan ilman pin-koodia tai sim-kortin salasanaa. Ajattelin, että menisin siskon vanhalla kortilla asetuksiin ja poistaisin asetuksista "sim-kortin salasanan kysely":n, mutta siihenkin tarvitsee sim-kortin salasanaa...

2. FALAN

FALAN

Tykkäykset:
    4
    Puhelinmalli:
    NOKIA C2 tuplasim,SAMSUNG GALAXY NOTE 10.1,Samsung Galaxy Mini 2
    Taitaa kysyä puhelimen suojakoodia.Sen vaihtamiseen tarttee huoltoliikettä,jos on vaihdettu.

3. Panda Vieras

Operaattorilukittu ja sen koodi?

4. säätäjä86 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    5
    Tuolla ei ole mitään tekemistä operaattorilukon kanssa. Samsungeissa on erikseen sim-kortin salasana kysely ja sitten erikseen vielä suojakoodi ja nuo kummatkin määritellään itse tai sitten siellä on oletuksenä 8 nollaa. Kysy siskoltasi se koodi tai sitten tulee huoltokeikka mikä maksaa.

Jaa tämä viestiketju