1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Samsung S560 Monte

Keskustelu osiossa 'Samsung', aloittaja AKWM, 21/3/10.

1. AKWM

Tykkäykset:
    0
    Otsikossa kävi pieni moka! Malli on siis S5620.

Täällä ei näyttänyt mitään juttua ko. puhelimesta olevan, joten pistetään ketju pystyyn.

Samsung on julkistanut edullisempaan hintaluokkaan asettuvan kapasitiivisella kosketusnäytöllä varustellun puhelimen. Hintaa kapistukselta löytyy alle 300 euroa, ja specsit näyttää ainakin paperilla mielenkiintoiselta.

3,0" TFT kapasitiivinen näyttö, 240x400 resoluutio,
    3,15 mgpx. kamera,
    GPRS, EDGE, 3G, HSDPA (3.6 Mbps), WLAN (b/g), Bluetooth v2.1 (Bluetooth-stereo, A2DP-tuki), microUSB v2.0,
    Samsungin oma TouchWiz UI 2.0 Plus-käyttis,
    200 MB sisäinen flash-muisti, microSDHC-muistikorttipaikka..

http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=14836

Saas nähdä koska tulee markkinoille, on aika varteenotettava vaihtoehto seuraavaksi luuriksi.

2. JuhaK Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Totta, tää on kyllä aika monipuolinen laite tuohon hintaan. Käyttishän muistuttaa jo aika paljon badaa, kun se on tuo plus-versio.

Ainut mikä mua mietityttää on se, et löytyykö tähän sovelluksia mistään. Nokialla on Ovi Storensa ja Googlella Android Marketinsa, jotka takaavat aika hyvän varaston ohjelmia. Samsungillakin on se Samsung Apps -kauppansa (www.samsungapps.com), mut sen ohjelmat on ainakin tällä hetkellä vaan Windows-puhelimille. Tiedä sitten laajentaako Samppa sovelluskauppansa noihin TouchWiz-pohjaisiin puhelimiin.

Jos puhelimen muokkaaminen sovelluksin ei ole tärkeää, niin sitten tämä on varmasti hyvä ostos - kohtuu hyvät ominaisuudet suht halpaan hintaan. Tiedä sitten noteeraako kansa tätä Android-huumassaan, kun niidenkin hinnat alkaa jo pyöriä samalla tasolla :)

3. AKWM

Tykkäykset:
    0
    Niin.. Toivottavasti valikoima laajentuisi sen verran, että noita sovelluksia löytyisi tällekkin alustalle, edes muutamia.

Oikeastaan tuossa viehättää eniten herkkä näyttö. Muilta ominaisuuksiltaan tässä ei ole mitään, mitä ei saman hintaluokan Android-puhelimista löytyisi. Ei taida samaan hintaan olla kapasitiivisia kosketusnäyttöpuhelimia saatavilla?
    Esim. Samsung Omnia Lite on kiinnostava vehjes, mutta kun soon resistiivinen. Pitää käydä noita näyttöjä joku päivä räpläämässä. Jos resistiiviset näytöt toimii tarpeeksi hyvin, vaihtoehtoja onkin sitten useampia.

4. Mr.Tyson Vieras

Äärimmäisen hyvä puhelin kohtuulliseen 230 euron hintaan, uutena! Ei nitise/natise, tarpeeksi ripeä käyttis jne.. Olen tyytyväinen. :)

5. skoltta

Tykkäykset:
    0
    Mieten navigaattori toimii ja tuleeko viestien kirjoittamisesta mitään? puhelimessahan ei ole qwertyä.
    oon kahden vaiheilla tämä tai wave jälkimmäinen vain maksaa puhelimeksi(puhelin, navigaattori, musiikkisoittimeksi) pikkasen liikaa.

6. RiTzA

Tykkäykset:
    0
    Osaakohan joku sanoa, että mistä t9 kielen voisi vaihtaa?? Ei millään pistä silmään vaikka kuin kauan ettiny :/

7. säätäjä86 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    5
    Tarkista olisiko siellä mistä puhelimen käyttökielikin valitaan. Osassa on siellä joku kirjoituskieli tai vastaava kohta.

8. matrix82

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    N5800
    Saako tähän puhelimeen sellaista puheluiden suodatus ohjelmaa.

Täytyisi saada estettyä puhelut ja viestit(jos mahdollista).

9. GeeEsEm

GeeEsEm Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    41
    Puhelinmalli:
    Jolla
    Puolison uutta Montea näin illan hipeltäneenä, ei pahan tuntuinen ollenkaan. Widgetit on vähän epäsuhtaisen oloisia toisiinsa nähden, mutta ainakin niitä riittää. :)

10. mia

Tykkäykset:
    0
    Olin aikeissa ostaa myöskin tuon Monten, valkoisena vain. Olin innoissani uuden kännykän hankkimisesta ja lähdin Giganttiin. Sanoin sitten myyjälle haluavani Monten valkoisena. Hämmästys oli suuri kun myyjä (osaavan tuntuinen mies) sanoi minulle että Montea ei kannata ostaa. Olin kuin puulla päähän lyöty. Myyjä perusteli mielipiteensä. Monte on kuulemma tosi hidas, viimeisiä puhelimia kyseisellä käyttöjärjestelmällä. Hinta oli kuulemma myöskin paha verrattuna ominaisuuksiin. No, minä lähdin kotia kohti pähkäilemään uutta vaihtoehtoa. Päädyin toisen (nyt myyjättären) suosituksella Samsunin Wave 575:n. Olen toistaiseksi ainakin tyytyväinen, toisaalta tämä on ensimmäinen Samsungini ja myös ensimmäinen kosketusnäyttöni.

Jaa tämä viestiketju