1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Samsung s300m vs s500?

Keskustelu osiossa 'Samsung', aloittaja Tctic, 12/8/03.

1. Tctic

Tykkäykset:
    0
    Kumman osto on järkevämpää? S500:ssa taitaa olla isompi näyttö, mutta siinä ei ole mms viestejä, ymmärsinköhän nuo ominaisuudet oikein. Hinnat näyttävät olevan 300€ ja 250€, joten niissä ei ole isoa eroa. Mielipiteitä...

2. Tctic

Tykkäykset:
    0
    Samaan hintaluokkaan menee myös sony ericsson t610. Onko se järkevämpi ostos kuin nuo samsungit?

3. Puryfier

Tykkäykset:
    0
    S500 ei ole myöskään java-tukea. Itse ostin S500 juuri koon takia, S300 on yksinkertaisesti liian pieni.

Itse omistan S500 ja olen todella tyytyväinen

+akku kestää pitkään
    +näyttö ja äänet
    +äänenlaatu
    +näppäimistö (paljon parempi kuin S300 vastaava)
    +10 luokan gprs

-ei suomisoftaa eikä suomi T9 (saa tallennetua uusia sanoja, kaikissa sampoissa ei taida olla tätä vaihtoehtoa)
    -ulkoisen näytön valo palaa liian vähän aikaa

4. Omenanraato

Omenanraato Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    786
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    ite oon käyttäny myös t610:iä ja vaikka siinä enemmän ominaisuuksia on niin en todellakaan kadu että ostin s300m:n ja voin sanoa että ei oo liian pieni varmaan paras puhelin joka mulla on ollut ja sen tekee just siro koko ja muutenkin...ei natise ei bugeja jne ja toimii!!

5. Tctic

Tykkäykset:
    0
    Vaikuttaa siltä, että ostan kuitenkin kamerapuhelimen. Kannattaako odottaa motorolan v600:sta vai ostanko jo nyt 7250i:n tai v200:n? Muita kohtuukokoisia ja toimivia vaihtoehtoja?

6. Von Lartzunovski

Tykkäykset:
    0
    SE:n T610 on hinta/laatusuhteeltaan erinomainen valinta... muistin pieni koko on harmillista mutta muuten hyvä. Itse tilasin sellaisen ja täs nyt odottelen, että saapuisi. Motorolan V600 vaikuttaa myös erinomaiselta ominaisuuksiltaan, mutta hieman hintavampi...

7. Tctic

Tykkäykset:
    0
    Entäs Sagem myX-6 verrattuna noihin muihin?

8. blade Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Motorola Milestone
    Miten niin hieman hintavampi?

Tctic kirjoitti:
    V600:ssa on VGA kamera ja se on halvempi kuin nuo yllämainitut.

9. Von Lartzunovski

Tykkäykset:
    0
    Nooh, tuossa oli puhe verrattaessa T610-V600... Siinähän tulee olemaan reilut sata euroa hintaeroa, mutta V600:kin on vielä suhteellisen edullinen, kun ottaa sen ominaisuudet huomioon.

10. Tctic

Tykkäykset:
    0
    Tilasin sitten tuon Sagem myX-6:n kun sillä kerran on huolto Suomessa. Tosin tilasin ensin ericsson t610:n, mutta niiden toimitusaika näytti olevan niin pitkä että peruutin tilauksen, jospa ne ymmärsivät minun peruuttaneen sen. Joten toivottavasti ei tule kahta puhelinta tuolta handyattackesta. =/ Hintaa Sagemille tuli 248e ja ericssonille olisi tullut handsfreellä, kotelolla, autolaturilla ja datakaapelilla 372,80e. Säästöä siis 125e, tosin handsfree pitää nyt jostain hommata.

11. blade Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Motorola Milestone
    Noilla koneilla on tällä hetkellä sama svh hinta!Jos siis T610:n hinta ei muutu tällä välillä, niin uskoisin, että V600:sta saa melko lähelle samaan hintaan, kuin mitä saa T610 tällä hetkellä netistä.

12. Von Lartzunovski

Tykkäykset:
    0
    No perkule, jos arvailusi osuvat oikeaan niin on se kyllä yllättävän halpa. Tuskin se ihan heti on kuitenkaan saksassa alle 300€ ja suomessa alle 400€ mutta ei siinä varmaan kauaa mene... riippuu tietenkin menekistä.

13. blade Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Motorola Milestone
    No joo, ei nyt ihan noin halvalla taida alkuun lähtä.Mutta kyllä taitaa netistä saada johonki 420-440 euron tienoille.Sama juttuhan on yleensäkin noiden uusien luurien kanssa.Svh hinta on mitä on, mutta netistä saa aina lähes 100 euroa halvemmalla.Esimerkki T720 svh 420 euroa......heti kun tuli myyntiin, niin Lohenette myi mulee hintaan 350 euroa.

Jaa tämä viestiketju