1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Samsung Phone Manager ohjelma

Keskustelu osiossa 'Samsung', aloittaja jankro, 21/7/04.

1. jankro

Tykkäykset:
    0
    Etsintämatkoillani löysin tälläisen:
    http://softvariant.ru/prog-samsung-phone-manager-1.8-b5-27637.html

Olen testannut tuota E710 kanssa ja muuten toimii hyvin, mutta pari pikku juttua on ilmennyt:

- Ei tue skandeja - sain ohjeen kuinka tehdä käännöstiedosto
    - Englanninkielinen - olen melkein kokonaan saanut suomennettua.
    - Ei tue kuvansiirtoa E710:ssä - tuki luvattu hetken kuluttua.

Jos on kiinnostusta, voin lähettää tuon suomalaisen kielitiedoston, kun saan sen valmiiksi.

JMK

2. johku_

Tykkäykset:
    0
    Voi olla, että tähän on joku ihan yksinkertanen ratkaisu, mutta en oo mikää tietokonenero niin jos joku voisi auttaa.
    Kun luin otsikon niin kiinnostuin ohjelmasta. Latailin sen koneelle ja tietenkin zippasin omaan kansioonsa. Mutta sitten tuli ongelma: joka ikisessä painikkeessa lukee vain Unknown resource ID ja joku numero. Löysin zippi-paketista tekstitiedostoja jossa oli jokaiselle numerolle määritelty mitä se tarkottaa. Olisiko jotenkin mahdollista saada nuo painikkeiden tarkoitukset suoraan tohon ohjelmaa, on vähän hikistä kattoa siitä tekstitiedostosta mitä mistäkin tapahtuu.

3. jankro

Tykkäykset:
    0
    Tein itse ensin saman ;)

Syy on että Winzippi ei zipannut niitä kaikkia tiedostoja oikeisiin alihakemistoihin.
    .lng tiedostot kuuluvat \Languages hakemistoon
    .tra tiedostot kuuluvat \TransTables hakemistoon

jankro

4. johku_

Tykkäykset:
    0
    Kiitos vaan, nyt toimii.

Jaa tämä viestiketju