1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Samsung Omnia suojakoodin purku

Keskustelu osiossa 'Samsung', aloittaja danita, 5/5/12.

1. danita

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Samsung Omnia
    Moikka,

Minulla on Samsung Omnia, joka on suojakoodi -lukittu. Olen varma, että laitan suojakoodin oikein, mutta puhelin väittää sen olevan väärin ja kokeilevan myöhemmin uudestaan. Mitä useammin kokeilen, sitä enemmän minun täytyy odottaa, että voin kokeilla suojakoodin laittamista uudestaan. (esim. yritä uudelleen, kun on kulunut 128min)

En pysty palauttamaan puhelinta edes tehdasasetuksiin, kun en saa koodia oikein. Sain puhelimen Saksasta tuliaiseksi, joten liikkeeseen on mahdotonta mennä kysymään neuvoa. Toivoisin siis, että saisin täältä apua, jotta voisin hoitaa sen itse kotona.

Lisäksi siitä lähtien, kun otin tämän uuden puhelimen käyttöön, en ole voinut lähettää tekstiviestejä. Kun yritän lähettää tekstiviestiä, niin valonnopeudella tulee ilmoitus "viestiä ei voitu lähettää, yritä myöhemmin uudestaan" tms. Mietinkin tässä, että onko vika puhelimessa vai onko se hoidettavissa puhelimen asetuksissa? Ongelma ei siis ole operaattorissani, toimi hyvin edellisessä puhelimessa ja olen käynyt jo Elisa shopitilta kysymässä neuvoa. Puhelimen palauttaminen tehdasasetuksiin ei auttanut asiaa.

Jos tiedät ongelmiini ratkaisun, niin olisin erittäin kiitollinen jos voisit auttaa! Kiitos!! :)

Jaa tämä viestiketju