1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Samsung omnia ja tekstiviestit eivät lähde?

Keskustelu osiossa 'Samsung', aloittaja Tero2, 5/9/12.

1. Tero2

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Samsung omnia
    Ongelmana siis etteivät tekstarit lähde kun silloin tällöin ja olisko siihen jotain ratkaisua olemassa ? Viestien vastaanotto kyllä pelaa ja kaikin puolin puhelin muutenkin. Tekstareita vaan itse käytän eniten ja en tee koko puhelimella mitään jos ne eivät toimi. Joskus siis tuo lähetys toimii mutta todella satunnaisesti.

2. Jone10

Jone10

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy S Plus
    Mikä liittymä? Voi siitäkin johtua..
    Onko tuo se "alkuperäinen" Omnia jossa on Windows Mobile?

3. Tero2

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Samsung omnia
    Dna liittymä mulla on tässä ja tää on Samsung omnia w gt 18350. Mitä tarkoitat tuolla windows mobilella? Mulle Samsung ihan uus tuttavuus Nokian jälkeen ja yleensä eka tällanen älypuhelin. Windows 7.5 on tuo käyttöjärjestelmä tässä.

4. Jone10

Jone10

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy S Plus
    Windows Mobile oli Microsoftin älypuhelinkäyttöjärjestelmä ennen Windows Phonea.

Itse en käytä WP-puhelinta, joten en niistä hirveästi tiedä.
    Veikkaan että johtuu operaattorin ongelmista, täälläkin joskus on jotain viivettä ollut viestien lähdössä, kuitenkin menneet perille. Käytössä DNA

5. Tero2

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Samsung omnia
    Dna.lla väittivät vian olevan laitteessa, mutta kun kuitenkin laite lähettää niitä viestejä satunnaisesti niin vaikea uskoa laitevikaankaan. Tosin sama kortti mulla oli vanhassa puhelimessa ja siinä ei tätä ongelmaa ollut. Olen lukenut vaan täältäkin, että toisilla ollut vastaavia ongelmia, niin galaxyn kun Omnianki kanssa ja olis mukava tietää onko niitä saatu ratkaistua ja jos niin miten ja mikä se päällimmäinen syy siinä.

6. Enhancer Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    456
    Kuinka vanha sim-kortti sinulla on? Jos vanhempi kuin 2 vuotta, niin vaihda se uuteen.

Jos ei operaattori toimi, vaihtamalla paranee :).

7. Tero2

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Samsung omnia
    Ei ole kortti kovinkaan vanha ja kokeilin välissä myös ihan kokeilun vuoksi saunalahden prepaid korttia jos ois ollu liittymästä tai kortista riippuvainen. Kuitenkaan ei mikään muuttunut, mutta nyt on alkanut itekseen toimiin hivenen paremmin. En tiedä kannattasko kokeilla jotain päivitystä, mutta pitäs ilmeisesti kirjautua johonki windows liveen ym, jotta noita päivityksiä sais.

8. Tutteli

Tykkäykset:
    4
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z3 Compact
    Kaverilla on samaa ongelmaa vaan toisella Sampan luurilla jossa on Android. Liittymä on Tele Finland. Se on vähän tietämätön tekniikoista niin ens kuun alussa meen sen luo ja päivitän luurin.

Jaa tämä viestiketju