1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

samsung omnia hd

Keskustelu osiossa 'Samsung', aloittaja jane80, 18/10/09.

1. jane80

Tykkäykset:
    0
    Hei

Olen koettanu lukea viestiketjuja mutta kokemattomana tuli semmonen kämmi että menin entistä enemmän sekaisin.
    Nyt kaipailisin joltakin nyt selontekoa tähän mitä tekisin seuraavaksi.
    puhelin on päivitetty ja jonka jälkeen aloin kokemaan tilttauksia.

en pysty selailemaan kuvia , ne ei suostu aukeamaan jolloin pitää painaa punaista luuria että menee aloitusnäyttöön ja siinä en pääse valikkoon pitkään aikaan joskus pitää kännykkä käynnistää.
    web selain menee tilttiin ja sulkeutuu itsestään ja myöskään ei klikkaile vaikka kuinka yritän päästä linkistä eteenpäin.
    myöskin wlan ei suostu toimimaan, kotona kun olen yhdistän omaan verkkoon ja känny välillä katkaisee yhteyden tuosta vain, näitä ongelmia mulla ei toisessa kännykässä ollut.

Mitä mä teen?

2. juzzii

Tykkäykset:
    0
    oli sama ongelma päivityksen jälkeen..lähti itsestään kuitenkin pois pienen ajan käytön jälkeen. muistaakseni menin gallerian kuviin ja videoihin ja annoin sen ladata rauhassa esikatselut valmiiksi. ei kylläkään mitään tietoa johtuiko tuosta vai sattuiko muuten vaan jokin loksahtamaan kohdalle... :/

3. jane80

Tykkäykset:
    0
    Kiitos kun vastasit

Paitsi nyt on tullut lisää vikoja. Esim eilen aloitusnäyttö "jämähti" eli kellokaan ei edes muuttunut mihkään ja mikään nappi ei reagoinut. Jouduin käynnistää uudestaan jolloin kävi niin että känny pyysi maan,päivämäärän ja kellon ajan, myöhemmin myös huomasin että nollasi myös soittoäänet. Eilen aamulla oli kännykän herätys päällä ja herätti äänellä, tänään nukuin pommiin kun ei herättänyt äänellä ollenkaan pelkällä värinällä...

4. juzzii

Tykkäykset:
    0
    ok..itellä tosiaan alku vaikeuksien jälkeen ei ole esiintynyt oikein mitään ongelmia. se herätys ilmeisesti muuttui päivityksen myötä sellaiseksi ettei äänettömällä kuulu kuin pärinä. :(

5. tude-

tude-

Tykkäykset:
    8
    Ja tuohon auttaa se kun asettaa profiilin soittotavan normaaliksi mutta ei valitse mitään soittoääntä. Puhelut jne värisee mutta hälytys huutaa normaalisti.

Jaa tämä viestiketju