1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Samsung Omnia HD:n leffatekstit...?

Keskustelu osiossa 'Samsung', aloittaja Juhkuli, 16/10/09.

1. Juhkuli

Tykkäykset:
    0
    Yritin katsella vanhoja, mutta en löytänyt vastausta.

Eli mulla on tietokoneella parikymmentä elokuvaa, joista yritin muutamaa siirrellä Omnia HD:lle. Siirrän siis leffan + tekstitedoston my videos - kansioon, leffa näkyy mutta tekstit ei... Missä siis vika?
    esim. elokuva on muotoa: Loaded.avi
    ja teksti on muotoa: Loaded.srt tai Loaded.sub

Muuten aika hyvä puhelin, mutta nyt viikon aikana buutannut itsensä ehkä 10 kertaa. Jos joku soittaa, ja puhelin on taskussa, niin soittoääni ei kuulu vaan puhelin vaan värähtää kerran, ja muuten on "äänettömällä" vaikka kaikki on asetettu normaaliksi... 5 kertaa sammunut ihan itsestään, vaikkapa puhelun aikana... Outoa...

Asensin uusimman päivityksen, ja sen jälkeen ei ole enää temppuillut... *koputtaa puuta, töktöktök* :)

2. Jaeck

Tykkäykset:
    0
    Liiketunnistimen asetuksista saa päälle/pois puhelimen mykistyksen kun se soi, kun sitä liikuttaa.. Eli jos se taskussa ollessa lopettaa soimisen niin toimii kuten pitääkin jos tuo asetus on päällä.

Milläs ohjelmalla koitit subeja katsella? Tuo nimeäminen on aivan oikein.

Miksi uusi ketju kun luurille on jo 3 omaa ketjua?

3. Juhkuli

Tykkäykset:
    0
    totta

Niin joo se voikin olla kiinni tuosta liiketunnistimesta...
    Täytyypä testata.

Leffaa yritin katsoa ihan puhelimen Real Playerillä sekä videoplayerillä.
    Pitäisikö puhelimeen asentaa joku muu soitin ja jos pitää, niin mikä?

Olin eilen ketjua aloitellessani sen verran humalassa, että uuden ketjun aloittaminen tuntui helpommalta. Modet siirtäköön jos jaksaa...

4. Bahamut

Bahamut

Tykkäykset:
    0
    Mä oon kattonu tolla Videoplayerilla eikä ongelmia. Subit pitää olla tietääkseni srt.- muodossa, mutta olet vissiin niitäkin kokeillut. Ja tosiaan noin että Leffa.avi ja Leffa.srt, kuten olit laittanutkin..

Jaa tämä viestiketju