1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Samsung Jet s8000 britanniasta + softaongelma.

Keskustelu osiossa 'Samsung', aloittaja Luppa, 27/3/10.

1. Luppa

0   0   0

Tykkäykset:
    0
    Anteeks etukätee jos tästä jo palsta on mutta en saanut tosta hausta mitään järkevää irti.
    Eli tuli ostettua kyseinen laite briteistä (factory unlocked), ja nyt painin tuon NPS:n kanssa.
    Puhelin pelaa täysin ja yhdistyy hyvin Pc:n kanssa.
    Kuitenkin kun yritän kohdasta työkaluryhmä->asenna/poista asennus tulee tollanen poppi jossa lukee:
    Sinun on kytkettävä ohjelmaa tukeva laite ennen käyttöä.

Onkohan minulla nyt siis vielä jotain lukkoja päälle, vai miten näitä javaohjelmia pitäis asennella?

2. Luppa

0   0   0

Tykkäykset:
    0
    Nyt olen heitellyt noita .jar filuja tonne puhelimen muistiin ja joka ikinen sanoo unsupported file type. Huomio nyt jetin käyttäjät. Eikö kenelläkään ole mitään vinkkiä?

3. Preestley

0   0   0

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Samsung Omnia 7 Saunalahti
    Eikös sampan käyttis vaadi sekä jar että jad tiedostot toimiakseen. Näin ainakin oli touchwizissä ja vanhemmissa sampoissa.

Edit. Kannattaa asentaa puhelimen oman selaimen kautta jos vaan mahdollista.

4. Luppa

0   0   0

Tykkäykset:
    0
    Jep. Kiitos tästä vastauksesta. Kaikkeen haluamaani saan myös vastauksen Darkforest palstalta. Jos nyt näistä sadasta lukijasta jollain muulla on sama huoli kun minulla niin tässä helppo guide. toimii... testasin.

http://darkforestgroup.com/forum/index.php?topic=2070.0

Jaa tämä viestiketju