Samsung J5 (2016) com.android.phone

Keskustelu osiossa 'Samsung', aloittaja stuk, 24/6/18.

Katso käyttäjittäin: Katso käyttäjittäin
  1. s

stuk

0   0   0

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    Samsung J5 2016
    Joskus tämän vuoden maaliskuussa tuli päivitys tähän puhelimeen ja sen jälkeen ongelma alkoi. Kun otan virran pois päältä tai annan akun purkautua loppuun ja uudelleenkäynnistän niin näyttöön tulee teksti: "com.android.phone Verkkoyhteyttä ei ole". Puhelimella ei pääse nettiin eikä sillä voi soittaa. Tämä ongelma kestää n. 24 tuntia jonka jälkeen puhelin alkaa toimimaan normaalisti. Tosin akunkulutus on normaalia suurempi ja puhelinta täytyy pitää koko ajan latauksessa. (Niiden 24 tunnin aikana).
    Olen palauttanut puhelimen tehdasasetuksille.
    Olen koettanut seuraavaa: Asetukset > Sovellukset > Kolmen pisteen valikosta Näytä järjestelmäsovellukset > Puhelin (löytyy useita) > Tallennustila > Poista tiedot.
    Asetukset > Laitteen ylläpito > Tallennustila > Kolmen pisteen valikosta Tallennusasetukset > Laitteen muisti > Välimuistissa olevat tiedot > Tyhjennä.

Ja olen odottanut päivityksiä joita ei ole maaliskuun jälkeen tullut. Olen koettanut ladata niitä manuaalisesti: Asetukset > Ohjelmistopäivitys > Lataa päivitykset manuaalisesti.
    Siellä lukee: Uusimmat päivitykset on jo asennettu. Nykyinen versio: J510FNXXS2BRA3/J510FNNEE2BQL1/J510FNXWU2BQJ3.
    Ohjelmiston tiedoissa lukee: Android-versio 7.1.1

Koska olen täysi noviisi tämän asian kanssa osaisiko joku neuvoa miten saada tämä puhelin toimimaan normaalisti ja jos päivityksiä on saatavilla mutta puhelin ei niitä lataa mistä päivityksiä voi ladata ja miten ne asennetaan?

2. s

stuk

0   0   0

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    Samsung J5 2016
    Vein huoltoon ja siellä laittoivat korjaavan ohjelmistopäivityksen. Taas toimii.

fidelity tykkää tästä.

Jaa tämä viestiketju