1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Samsung I8000 (Omnia II) Suojakoodi "unohtunut"

Keskustelu osiossa 'Samsung', aloittaja Epicci, 17/6/11.

1. Epicci

Tykkäykset:
    0
    Hei, minulla on tälläinen ongelma. Eli minulla on ollut vähän yli vuoden Samsung OMNIA II ja yllättäen avatessa se väittikin väärä suojakoodi kun kirjoitin salasanan. Olen aika varma että salasana on oikein, mutta väärin se väittää sen olevan.
    Nappia "unohtuiko salasanasi" ei näytä löytyvän. Onko muuta mahdollisuutta kuin soft reset ja miten se tapahtuisi kun asetuksiin ei
    pääse.
    Tarkempaa tietoa puhelimesta: Samsung I8000 16Gb, Saunalahden kytky.

Toivon pikaista vastausta, kiitos :)

2. Von Kreus

Tykkäykset:
    7
  3. Epicci

Tykkäykset:
    0
    Tarkoitin siis tätä koodia joka laitetaan silloin kun avaat näppäinlukon. Eli salasana näppäinlukossa :)

4. DjABu

DjABu Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    33
    Puhelinmalli:
    iFhoun sex, without plus.
    ..pitääkö laittaa joka käynnistyksen yhteydessä..?

Jos pitää, niin suuresti ihmettelen kuinka voi "unohtaa" sen koodin. Tähänpä en minä ainakaan etsi yhtään mitään tietoa, kun ei tiedä vaikka puhelin olisi varastettu.

Kyllä etsivä itse löytää tarpeellisen tiedon.

5. Epicci

Tykkäykset:
    0
    Otin kuvan saunalahden sivuilta ja leikkasin omia tietojani vähän sieltä pois, mutta siellä näkyy että omistan kyseisen puhelimen

Toivottavasti tämä riittää todistukseksi näille jotka luulevat että voin olla mahdollisesti varastanut puhelimen :D

Edittiä: Kyllä, pitää laittaa joka käynnistyksen yhteydessä.

Lisää edittiä: Nyt kännykkä ei edes reagoi kun painaa "ok" nappia, eli se nappi "painuu" alas, mutta ei tule ilmoitusta väärä salasana, mutta eipä näppäinlukko aukea siltikään. Ja tämä tapahtuu jokaisella salasanalla. Kännykkää ei saa sammutettua muuten kuin irrottamalla akun ja uudelleen käynnistyn (akun irrottamisen avulla) ei tepsinyt

6. säätäjä86 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    5
  7. DjABu

DjABu Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    33
    Puhelinmalli:
    iFhoun sex, without plus.
    Hard resettiä vain.

Katso jos taas hetken päästä alkaa temppuilemaan, niin sitten huoltoon ja kehua että ei auta resetti. Saattavat flashata tai sitten vaihtaa jotain rautaa sisälle, kun tietävät tuon palautuksen olevan yhtä tyhjän kanssa..

8. Epicci

Tykkäykset:
    0
    Teinköhän kaiken nyt oikein, kännykkä käynnistyy aivan normaalisti ja kysyy salasanaa, ei tullut mitään kysymystä "Are you sure you want to format?". Eli tein näin, volumeup nappia pidin pohjassa + lukko näppäintä + soita näppäintä + puhelun katkasu näppäintä = Kännykkä käynnistyi normaalisti :/ Mikä väärin?

Edit: Sain toimimaan, sitä pitikin pitää pohjassa vielä käynnistyksen jälkeen vähän aikaa, kiitos avusta! :)

Jaa tämä viestiketju