1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Samsung i780 käyttökokemuksia?

Keskustelu osiossa 'Windows Phone', aloittaja vhirvela, 22/11/09.

1. vhirvela

Tykkäykset:
    0
    Onkos tämä samsuing i780 hyvä?

Onko kellään kokemusta?

Miksi malli on ns. discontinued. Itse ainakin innostuin jos sitten ei ole niin, että tuolle aspect ratiolle ei löydy mitään ohjelmia?!

2. eralumi Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    30
    Mitä itse käytin jonkun aikaa tätä i780:aa, niin voin kyllä suositella. Mallia ei enää valmisteta kun on ollut kuitenkin suht pitkään jo makkinoilla.
    Optinen hiii oli ihan omaa luokkaansa ja todella käytännöllinnen.
    Tämänhetkinen suurin kilpailija taitaa olla Nokian E71, josta kuitenkin puuttuu tuo optinen hiiri. Itse en ole pääsyt vielä kokeilemaan E72:sen optista hiirtä mutta juttujen perusteella se ei ole mikään ihmeellinen. Hinnaltaan taas E72 ja Sampan i780 on aivan eri luokissaan.

3. vhirvela

Tykkäykset:
    0
    Mitenkäs tämä päivitetään 6.5 kun samsungin sivuilta ei tarvittavia tiedostja löydy. Löysin sitten windowsd mobilesta jonkun connection centerin joka toimii win 7kin MUTTA eipä näyttäisi ominaisuuksien puolesta antavan asentaan kun 6.2 version max. ...ja eikös se rommi pidä vielä jostain muualta hakea.

Minkä version rommista tahdon tähän puhelimeeseen?

4. Lasselo

Lasselo

Tykkäykset:
    0
    Virallista 6.5-päivitystä ei ole saatavilla mutta XDA:n sivuilta niitä löytää piraatteina. Ite tyksin eniten vakio 6.1:stä. Ja siinä on aina se skandi ongelma että näppäimet menee hiukan sekasin ja ääkköset ei toimi.

6.2 versio wtf..

Jaa tämä viestiketju